Pazo Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 🙂 fint poem debatt öh ni med flashiga mobiler. Jag blev sugen på en iphone inom en framtid...men går den att koppla till en PC?? Japp. Bara du har itunes i datorn så 🙂
slejnard Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Japp. Bara du har itunes i datorn så 🙂 Ok. Satans jävla skit! Jag spillde kaffe över hela golvet när jag skulle skrolla ner till ditt inlägg.
Pazo Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Ok. Satans jävla skit! Jag spillde kaffe över hela golvet när jag skulle skrolla ner till ditt inlägg. åååååååååhhhhhhhhhhh SOOOOPA!
Dingbats Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Klart! Nu fasen måste jag stressinspela. Herrå! Kan du spela stressin???
Dingbats Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Håhå jaja, håhå jaja, oj vad det blåser i träa ida. Å käringa ho rullar på?
Dingbats Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Hur vet vi att rövhål inte är gjorda till att knulla i OCKSÅ.
slejnard Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Kan du spela stressin??? Japp! Lagt en akustisk grund + sång live. Blir ännu en födelsedagslåt 🙂 . Spelade för hårda uppslag med översidan av tummen så att blåsa uppstod. Kissblåsa ☺️
Micke H Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Hade en pojkvän och allt är så kontstigt. har mått dåligt i många år men nu så försöker jag må bra. jag är inte värst svartklädd som jag var när jag 50år och svår då allt skulle vara svart. Och nu försöker jag må bättre på sikt. försöka gå i skolan osv. sedan så har jag haft en pojkvän S kan vi kalla han. vi gjorde slut första gången för jag blev arg det gick 3 dagar sedan stanna han här. andra gången så¨gjorde han slut/tog en paus. och den pausen har varit i en månad. igår prata vi på första gången på länge då en gay tjej hade misstolkat mig när jag sagt att jag ville gå och fika hon kalla det dejt sedan kom hon på en massa teorier hur jag var och hur jag är utan att fråga mig och drog sina slutsattser. då hon är vän med S, och han tror jag skulle på dejt med henne och har altså gått vidare och hon tjejen skrev på sin blogg igår att jag kunde inte ha dejt med B för hon var för sjuk för mig. Och sedan när handlade om att skaffa ett förhållande då jag förfarande är på en paus som jag ville ta tillbaka då allt blev stabilt igen. vilket detta missförstånd kommer förvärra hela saken. jag ville träffa henne som vän, och inget annat. För jag älskar fortfarande S och det har varit jobbigt i skolan. ska antagligen byta från omvårdnad till estet om det går. jag vet inte. och då är jag orolig men jag har kontakter och jag vet inte hur det ska gå. är pausen slut och han har gjort slut. ska jag vänta och se?
Neosus Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Har handlat nu Bilen va strömlös så jag fick lov att gå Men det va skönt Laddar batterierna nu Hej!
debatt Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Hade en pojkvän och allt är så kontstigt. har mått dåligt i många år men nu så försöker jag må bra. jag är inte värst svartklädd som jag var när jag 50år och svår Visste inte att du var såå gammal.
debatt Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Undrar om Pazo blivit lurad och tänker gå tillbaka med mobilen, ty Mac kan han inte koppla till den.
debatt Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 När det gör ont i halsen, undrar vad det är egentligen som gör ont och skaver då. 45 dagar och lika ont.
Pazo Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Undrar om Pazo blivit lurad och tänker gå tillbaka med mobilen, ty Mac kan han inte koppla till den. Visade sig att de bara är massa onödiga grejer man behöver koppla in den för. Kan ju fortfarande koppla in den i min dator så att den blir som en "extern disk". och det är ju precis så jag ville ha det xD Lägga över låtar osv. Skärmen är fan asbra! kollade på youtubeklipp innan å de var fan fett!
debatt Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 I design i klass med iPhone också. HTC är väl ett märke som yrkesfolk köper mest tror jag, inte så mycket vanligt folk. Nog kvalitet därför.
debatt Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Jag ska Fun Swingers kl 21. Det är ett avsnitt med Kommissarie Frost.
debatt Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Om JAG skulle ta och koka mig ett ägg. Det har jag inte ätit på typ ett halvår...
Recommended Posts