debatt Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 En del tar allting för givet, andra har inga förväntningar alls. Var ligger ni? Höga förväntningar sammantaget, skulle jag tro.
Memphis Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Det var fan sjukt på kvalborg.Jag å jonas dj:ade ju för folket utanför. Och jag liksom började röjja för mig själv innan de ens var öppet utan bara folk som arbetade som hörde. Ändå stog jag där uppe å hoppade å röjde som fan. Sen blev de mer å mer å mer folk å jag börja röjja mer å mer. Å folk tyckte jag var så häftig/rolig/coolt/annorlunda så ASMÅNGA tjejer började titta med sexiga blickar mot en å masa andra tjejer + killar började filma å ta kort på en för man var grym! ASHETT! JAG VAR KÄND DÅ! 😕😛
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Höga förväntningar sammantaget, skulle jag tro. Hur menar du?
Memphis Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 En del tar allting för givet, andra har inga förväntningar alls. Var ligger ni? Jag tar inget för givet. Större delen av min uppväxt har varit fett jobbig på många sätt, först nu börjar saker bli bra, så jag är glad för det, så länge det varar.
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Jag tar inget för givet. Större delen av min uppväxt har varit fett jobbig på många sätt, först nu börjar saker bli bra, så jag är glad för det, så länge det varar. Låter bra.
Memphis Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 (redigerat) Dessa äckliga jävla bilder. Ja, Dingis, snälla håll dig till söta tjejbilder istället. 😕 Redigerat 6 maj 2010 av Memphis
debatt Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Hur menar du? Höga förväntningar på hälsan. Annars kan det kvitta. Som de sjunger, Roy och Roger.
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Man blir vad man förväntar sig. Det där betyder ingenting.
Memphis Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Shit va sjukt att göra backflip med Monstertruck. 😕 Bara Nitro Cirkus som gör sånna knäppa grejer. 😛 http://www.nitrocircus.com/videos/0-NC_Mon...k_Flip-202.html
slejnard Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Hej Sadam! Debatt! Memphis! Dingbats! Pazo (BLLÄÄÄ *metaltecken*)! Pico! Gote! Linus! Neosus! nu har jag glömt någon men förlåt 😕 😛
debatt Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Nej jag vet. Cash is king. Det var väl en häst som hette Cash is King? 😕
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Det var väl en häst som hette Cash is King? 😕 Nej, men det finns säkert nån ryss som heter Kasjinski.
slejnard Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Sorry, kunde inte låta bli. Det är lugnt. Inte var dag man ser dig lyxa på med en fink..
Memphis Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Sorry, kunde inte låta bli. Det är lugnt. Inte var dag man ser dig lyxa på med en fink.. 😄
Recommended Posts