Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Skuggorna tillhör icke mönstret, de fick jag av någon stor stark lampa som lyser in från fönstret från väster.

tishor.jpg

Thomas Dolby?

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Eller oxå är du för mycket höger. Min erfarenhet är att dessa nationalekonomer har en tendens att vandra i flock.

För mycket höger vet jag väl inte, jag är nog inte särskilt höger egentligen men mer höger än vänster. Men ju mer höger, desto högre ekonomisk effektivitet kan man i regel uppnå. Eller hur? Så varför inte?

Fast se det som retoriska frågor för jag ska supa nu och vill inte göra bort mig. I alla fall inte onykter.

Postat
För mycket höger vet jag väl inte, jag är nog inte särskilt höger egentligen men mer höger än vänster. Men ju mer höger, desto högre ekonomisk effektivitet kan man i regel uppnå. Eller hur? Så varför inte?

Fast se det som retoriska frågor för jag ska supa nu och vill inte göra bort mig. I alla fall inte onykter.

Jag tror jag är lite mer höger oxå fast ändå mer åt vänster men mest uppåt 🙂

*fniss* 😄

Postat

Sista inlägget blev inte så bra, men ok, vi fortsätter i morrn bitti.

Postat

Small i USA är tydligen samma som small i europa... det hade jag faktiskt inte räknat med.

Postat
Small i USA är tydligen samma som small i europa... det hade jag faktiskt inte räknat med.

Jag har alltid trott att du varit ganska lång men pazo säger att du är ganska kort ändå. Hur lång är du? xD Pazo som är 1.61 har ju medium liksom 😄

Postat
Jag har alltid trott att du varit ganska lång men pazo säger att du är ganska kort ändå. Hur lång är du? xD Pazo som är 1.61 har ju medium liksom 😄

jag är 179 enligt passet, men jag skulle nog ge det +/- 1 cm. Jag tog small för att jag gissade på att det var ungefär som medium här, plus att medium typ var slut.

Postat
jag är 179 enligt passet, men jag skulle nog ge det +/- 1 cm. Jag tog small för att jag gissade på att det var ungefär som medium här, plus att medium typ var slut.

Aha. Ja men 179 var väl ungefär vad jag trott. Min kanye west-tisha (som jag antar är från USA) är L och den är sjuuuuuukt stor.

Postat
Aha. Ja men 179 var väl ungefär vad jag trott. Min kanye west-tisha (som jag antar är från USA) är L och den är sjuuuuuukt stor.

indie-storlekar är väl mindre än rap-storlekar xD

Postat

haha WTF 😄 frågade arnold fucking schwarzenegger en fråga på twitter ("@Schwarzenegger Has the recent events in the Mexican Gulf changed your stance in any way on environmental policies and regulations?") och han svarade! 😮 "I withdrew my support for the T-Ridge project @naturalanthem. I just don't think the reward is worth the risk and we see that in the gulf." Precis innan skrev han även: "The panel discussion inspired me. For the next 20 min I will take questions from my Twitter crew. Start asking!" 😄

Postat
nattlinne?

Mig?

När tishorna passar faktiskt riktigt fint å går typ till mitten av lårat 😮

De är dessutom inte så breda så de är liksom inte ett tält man ahr på sig utan bara grymmt på längden

Postat

jag har lite blandat tajta och större tishor. stora kan vara rätt skönt men ser fult ut utan cardigan. dom är väl iofsi nte så stora utan normala men jag är ganska smal och har inga armmuskler så det ser väl lite större ut. har en cool giro d'italia-tisha som är rosa och rätt liten, men ser ascool ut i den och brillor. 😮

Postat (redigerat)
ja men jag har ju inte det så jag kan ju köra tajt.

Spricker den inte i sömmarna när du andas in?

😮

Redigerat av debatt
Postat
jag har slutat med tighta helt å hållet iom min utstickande mage 😮

Ölmage?

Den vinröda var snyggast färg men den klarröda hade snyggast tryck.

Jag kör alltid medium. Hellre lite för stor än lite för liten.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.