Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Hur vet du det? Jag var där igår också. Undra om hon tar den i tvåan.
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Jag var där igår också. Undra om hon tar den i tvåan. Ett råd unge man. Testa nr ett först, innan du gör nåt dumt.
Pazo Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 LOOOOOOOOLLL!!!! 🙂 gick in till sebbes rum, när han satt å surfa, å började jucka på honom! 😄 De roliga med det hela var att han inte ens märkt att jag kommit in så när jag börja jucka så blev han sjukt rädd! 😄🙂
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 LOOOOOOOOLLL!!!! 🙂 gick in till sebbes rum, när han satt å surfa, å började jucka på honom! 😄 De roliga med det hela var att han inte ens märkt att jag kommit in så när jag börja jucka så blev han sjukt rädd! 😄🙂 Jag blir oxå rädd.
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Skagenröra e gött Men vad innehåller den. Högg den där burken i förbifarten, törs knappt öppna den.
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 De roliga med det hela var att han inte ens märkt att jag kommit in så när jag börja jucka så blev han sjukt rädd! 🙂😆 kommit in 😄
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 INGEN SKATT TILL REGERINGEN, TAR DET SVART PÅ PARKERINGEN
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 INGEN SKATT TILL REGERINGEN, TAR DET SVART PÅ PARKERINGEN The revolution won't be televised.
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Keynesianen overkill ligger lågt. Det roliga är att kursen har fram till nu egentligen varit mer pro-monetarismen, men nu helt plötsligt i internationell makroekonomi-delen så känns det som om Keynes är guden och Keynesianismen är det rätta. Så ge det några veckor så kanske jag är frälst keynesian.
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 The revolution won't be televised. Yo, I heard it's said the revolution won't be televised But in the land of milk and honey there's a date you gotta sell it by
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Det roliga är att kursen har fram till nu egentligen varit mer pro-monetarismen, men nu helt plötsligt i internationell makroekonomi-delen så känns det som om Keynes är guden och Keynesianismen är det rätta. Så ge det några veckor så kanske jag är frälst keynesian. Keynes är inte fullt så ute som han var ett tag. Vad är det för kurs nu igen?
Overkill Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Keynes är inte fullt så ute som han var ett tag. Vad är det för kurs nu igen? Nä, hans popularitet och påverkan går väl i vågor. Det är Nationalekonomi A, först läste vi 15 hp grundläggande mikro- och makroekonomi, sen utrikeshandel och handelspolitik och nu har vi precis börjat på internationell makroekonomi.
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Yo, I heard it's said the revolution won't be televisedBut in the land of milk and honey there's a date you gotta sell it by Finns flera repliker på Gill Scott Herons låt.
Fidden Postat 6 maj 2010 Trådstartare Postat 6 maj 2010 Skuggorna tillhör icke mönstret, de fick jag av någon stor stark lampa som lyser in från fönstret från väster.
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Det roliga är att kursen har fram till nu egentligen varit mer pro-monetarismen, men nu helt plötsligt i internationell makroekonomi-delen så känns det som om Keynes är guden och Keynesianismen är det rätta. Så ge det några veckor så kanske jag är frälst keynesian. Eller oxå är du för mycket höger. Min erfarenhet är att dessa nationalekonomer har en tendens att vandra i flock.
Recommended Posts