Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

LOOOOOOOOLLL!!!! 🙂

gick in till sebbes rum, när han satt å surfa, å började jucka på honom! 😄

De roliga med det hela var att han inte ens märkt att jag kommit in så när jag börja jucka så blev han sjukt rädd! 😄🙂

Postat
LOOOOOOOOLLL!!!! 🙂

gick in till sebbes rum, när han satt å surfa, å började jucka på honom! 😄

De roliga med det hela var att han inte ens märkt att jag kommit in så när jag börja jucka så blev han sjukt rädd! 😄🙂

Jag blir oxå rädd.

Postat
De roliga med det hela var att han inte ens märkt att jag kommit in så när jag börja jucka så blev han sjukt rädd! 🙂😆

kommit in 😄

Postat
Keynesianen overkill ligger lågt.

Det roliga är att kursen har fram till nu egentligen varit mer pro-monetarismen, men nu helt plötsligt i internationell makroekonomi-delen så känns det som om Keynes är guden och Keynesianismen är det rätta. Så ge det några veckor så kanske jag är frälst keynesian.

Postat
The revolution won't be televised.

Yo, I heard it's said the revolution won't be televised

But in the land of milk and honey there's a date you gotta sell it by

Postat
Det roliga är att kursen har fram till nu egentligen varit mer pro-monetarismen, men nu helt plötsligt i internationell makroekonomi-delen så känns det som om Keynes är guden och Keynesianismen är det rätta. Så ge det några veckor så kanske jag är frälst keynesian.

Keynes är inte fullt så ute som han var ett tag. Vad är det för kurs nu igen?

Postat
Keynes är inte fullt så ute som han var ett tag. Vad är det för kurs nu igen?

Nä, hans popularitet och påverkan går väl i vågor. Det är Nationalekonomi A, först läste vi 15 hp grundläggande mikro- och makroekonomi, sen utrikeshandel och handelspolitik och nu har vi precis börjat på internationell makroekonomi.

Postat
Yo, I heard it's said the revolution won't be televised

But in the land of milk and honey there's a date you gotta sell it by

Finns flera repliker på Gill Scott Herons låt.

Postat

Skuggorna tillhör icke mönstret, de fick jag av någon stor stark lampa som lyser in från fönstret från väster.

tishor.jpg

Postat

Eller oxå är du för mycket höger. Min erfarenhet är att dessa nationalekonomer har en tendens att vandra i flock.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.