Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat (redigerat)

Fuck, jag har ett stort jävla dilemma!

Den 30e maj har vi ju spelning, den största vi haft hittills, på Debaser.

Alldeles nyss ringde det en tjej från Huddinge sjukhus och sa att jag kunde boka tid för operation den 27e maj. Antingen då, eller i höst.

Nå, det är såhär att tio dagar efter operationen kommer jag vara svag och ha ont i halsen. Vilket kommer göra spelningen jobbig om jag gör operationen.

Å andra sidan vill jag få skiten gjord så jag aldrig mer behöver oroa mig för halsbölder igen.

FUCK! 😕

Redigerat av Micke H
Postat
<3 är det löjligaste ever on the internet.

"Jaha, trodde inte Arcane gick vidre.. Där ser man." skrev någon på vår keyboardists status på Facebook. Han låter uttråkad, bitter...räcker med ett 🙂 efteråt så låter han genast mycket trevligare.

THÄNKS! 😄 Jag tror det är tio band igen, men är inte säker. Vi har inte fått full information än, dom ville först få bekräftat om vi ville fortsätta eller ej. Dum fråga. 😕

Samma speltid dock.

Själv behöver jag inte använda smileys. Alla vet vad jag menar ändå.

Postat
Vår föreläsare stavade "Keynes" som "Keines" idag. Är ju typ som om en präst skulle stava "Moses" som "Mosäs".

Och du reste dej upp och påpekade felet?

Postat
Fuck, jag har ett stort jävla dilemma!

Den 30e maj har vi ju spelning, den största vi haft hittills, på Debaser.

Alldeles nyss ringde det en tjej från Huddinge sjukhus och sa att jag kunde boka tid för operation den 27e mars. Antingen då, eller i höst.

Nå, det är såhär att tio dagar efter operationen kommer jag vara svag och ha ont i halsen. Vilket kommer göra spelningen jobbig om jag gör operationen.

Å andra sidan vill jag få skiten gjord så jag aldrig mer behöver oroa mig för halsbölder igen.

FUCK! 🤪

Se det som ett test.

Postat
27 mars var fel, jag menar 27e maj.

Jag hade prioriterat operationen om det är akut.

Annars kan du välja operation i sep-nov, men med reservation att

du dessförinnan med kort varsel kan ta en tid vid återbud.

🤪

Postat
Varför tror du det?

Därför att båda sakerna är viktiga för dej. Därför att du tar upp det här som olika alternativ. Därför att du tror på dej själv. Om inte är det väl bara att skjuta upp operationen till i höst.

Postat
Därför att båda sakerna är viktiga för dej. Därför att du tar upp det här som olika alternativ. Därför att du tror på dej själv. Om inte är det väl bara att skjuta upp operationen till i höst.

Tack. Men jag har fortfarande inte bestämt mig... :S

Postat

Okej, har ringt upp henne igen och jag gör såhär: hon satte upp mig på en väntelista att göra det EFTER spelningen. Om jag inte får nån tid då så gör jag det i höst istället.

Postat
Okej, har ringt upp henne igen och jag gör såhär: hon satte upp mig på en väntelista att göra det EFTER spelningen. Om jag inte får nån tid då så gör jag det i höst istället.

Hoppas du får din tid. Det viktiga är att man kommer fram till ett beslut som känns rätt för en själv. Du erbjöd henne inte biljetter till konserten?

Postat

Jo, det här känns nog bäst. Jag vill nog inte äventyra den spelningen.

Och nej, jag erbjud henne inte biljetter. 🤪

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.