Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Baksidan på senaste numret av Galago är en bild på en stor snopp med Reinfeldts huvud som ollon, och så står det FUCK OFF KUKJÄVEL. Det är väl tydligt och bra. Det borde ju Jan Björklund gilla.

Att reinfeldt ser ut som ett ollon har jag skrivit här för evigheter sen.

Postat
HUR visste du? 😄

Det var pazos första reaktion, och sen så är stämpeln från Stockholm Årsta och det är ju typ där du bor så. 🙂

Postat
Det var pazos första reaktion, och sen så är stämpeln från Stockholm Årsta och det är ju typ där du bor så. 🙂

Meh, tänkte inte på stämpeln 😄

Postat

HA!

Idag har jag varit hos tandläkaren för första gången sedan 2002. Tänkte de kunde få kolla vad det var jag bitit sönder och så.

Det visade sig att allt var helt, jag hade bara legat och gnisslat tänder utav bara fan för att jag var så stressad över nya jobbet och allt xD

Hade iofs två småsmå antydningar till hål, men de var inte tillräckligt stora för att behöva lagas 🙂

Sen slipade de bort en massa tandsten, vilket var tillräckligt obehagligt bara det, men 180:- för 8 års tandvård tycker jag var helt ok ändå 😄

Postat
Sen slipade de bort en massa tandsten, vilket var tillräckligt obehagligt bara det, men 180:- för 8 års tandvård tycker jag var helt ok ändå 🙂

Du får se det som att du har sparat in en sju åtta tusen eller vad det kunde ha kostat, och gå på krogen!

Postat (redigerat)
Kostar det så lite att gå till tandläkaren? 🙂

Vet inte om det var en seriös fråga, men nej, det kostar inte så lite. xD

E ju gratis fram man e 21, iaf här. Sedan typ kostar det ju helt beroende på vad som behövs göras och hur ofta. Annars typ 100spänn månaden för mig tror jag.

Redigerat av Memphis
Postat

Tandställning kostar ju runt 5 papp har jag för mig, så e ju därför man brukar passa på som barn att göra sånt.

Postat
Vet inte om det var en seriös fråga, men nej, det kostar inte så lite. xD

E ju gratis fram man e 21, iaf här. Sedan typ kostar det ju helt beroende på vad som behövs göras och hur ofta.

Ja men jag har hört att de kostar typ 700 spänn att ta bort lite tandsten

Postat
Ja men jag har hört att de kostar typ 700 spänn att ta bort lite tandsten

Beror nog också på vart det är. Liksom skillnad på Köping och typ Stockholm tror jag. 🙂😄

Postat (redigerat)
BOR JAG I STOCKHOLM!?!?! 🙂

Mäh, tog bara ett exempel. Men okej, jag kontrar:

BOR JAG I STOCKHOLM DÅÅ!?? 😄

😄

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.