slejnard Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Håller på shoreline jag med. En låt i låda! Fast jag har inte hört så många 😕
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 men bäst är i'll be gone Inte helt fel. Men vad mycket reverb de kör med. Bra på sätt och vis, man kan inte höra om de spelar fel.
Pazo Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 men bäst är i'll be gone 😕 DE ÄR JU DEN! Samma skiva som whirlwind väl? Vill iaf minnas att de var Whirlwind å I'll be gone vi brukade lyssna på massa i repan 😄
Fidden Postat 1 maj 2010 Trådstartare Postat 1 maj 2010 😕DE ÄR JU DEN! Samma skiva som whirlwind väl? Vill iaf minnas att de var Whirlwind å I'll be gone vi brukade lyssna på massa i repan 😄 ja de låter väldigt lika de där låtarna 😄
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Va liten mephan såg ut i bilderna på fejjan 😄 Mäh. 😕 Det var som Killis mycket riktigt sade 2 år sedan. Orka stalka mig på fejjan oxå. Och orka att min polare lägger upp och taggar gamla bilder man aldrig sätt. M.ä.h.! 😄
Overkill Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Fang Island var annorlunda!Sideswiper från nya plattan! Japp, Fang Island är riktigt bra. Sideswiper, Life Coach och Dreams of Dreams är mina favoritlåtar från skivan.
Pazo Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Mäh. 😕 Det var som Killis mycket riktigt sade 2 år sedan. Orka stalka mig på fejjan oxå. Och orka att min polare lägger upp och taggar gamla bilder man aldrig sätt. M.ä.h.! 😄 Orka att du tror att jag stalkar när det är sån info som facebook ger en utan att man nescesary vill det! 😄
Fidden Postat 1 maj 2010 Trådstartare Postat 1 maj 2010 hade varit bättre om de hade lite bra låtar också...
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Orka att du tror att jag stalkar när det är sån info som facebook ger en utan att man nescesary vill det! 😕 Orka att du trodde att jag inte visste det. Men roligare att kalla någon stalker ju. 😄
Overkill Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 "Nu jävlar ska vi vara indie" typ. 😕 Nja kan hålla med om att den typen av musik och dom som lyssnar på det kan vara ganska pretentiösa men oavsett om man är pretentiös eller inte så tycker jag ändå dom två skivorna jag hört är bra.
Fidden Postat 1 maj 2010 Trådstartare Postat 1 maj 2010 nu lyssnar jag på blonde redhead istället, de är bra iaf.
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 (redigerat) Fan va gött det var att jogga ändå! Och riktigt fint det är i slottskogen ändå! Och vi tittade på pingvinerna och klappade ponnyhästarna. SNELA HESTAR! 😕😄 edit, fail, inte delfiner... xD Redigerat 1 maj 2010 av Memphis
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 nu lyssnar jag på blonde redhead istället, de är bra iaf. De är ju ännu mer prettoindie. Animal Collective och Broken Social Scene och Lars Ohly är asbra allihop!
Recommended Posts