debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 (redigerat) Jag somnade förut, men vaknade. Redigerat 1 maj 2010 av debatt
slejnard Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag e har kommit hem. nykter å skötsam efter ett hyvens gig 😛 Glana in J&D´s telemodeller sadam jr! Har en blå för 1600:- http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=645&t=3008 Äger även en J&D- jaguarmodell. Prisvärda! Debatt, låter inget kul. Du borde ha rätt till ersättning från FK. Strax sova
Fidden Postat 1 maj 2010 Trådstartare Postat 1 maj 2010 jag också... det är tydligen ansträngande att sova tills man självvaknar.
Overkill Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 orka att jag elgat i sängen och vaknat flera gånger och nu verkligen kände att jag sovit så mycket som möjligt... så var klockan 9 xD
Fidden Postat 1 maj 2010 Trådstartare Postat 1 maj 2010 älgat i sängen? själv har jag renat i sängen... drömde jobb.
Overkill Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 hehe tydligen sov en kompis till pazo på golvet i köket xD
slejnard Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 DEt kanske var ett skämt men nån snubbe från Piteå havsbad tyckte jag skulle vara after beach-trubadur där i sommar. vore gött det! spelade i storforsen igår i "raimos bar" från filmen jägarna. KAFFE.NU!
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Värsta kvällen igår på trädgårn. 😛 Träffade en tjej som jag var med under kvällen och vi började hångla helt spontant typ på dansgolvet. 🙂
Pazo Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Värsta kvällen igår på trädgårn. 😛 Träffade en tjej som jag var med under kvällen och vi började hångla helt spontant typ på dansgolvet. 🙂 😮 :o 😮 FAN VA NICE 😮
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 (redigerat) yep, DE VA TSÖT TSEJ! 😮 E sjuk grej var att när vi stod i vip-kön så hade vi en Matilda på vår list-grupp, som var en kompis tjej, men vi fick inte tag på henne och började bli osäkra om om vi skulle komma in, men så kommer en tjej fram till mig och säger "Jag känner igen dig", (ye sure 🙂) och så började vi prata och så hette hon också Matilda. 😛 Så hon gick med oss istället och låtsades vara hon andra. xD Så det var hon i kön jag var me sen. Fast senare på kvällen så "gick hon på toa" och kom inte tillbaka. 😮 Redigerat 1 maj 2010 av Memphis
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Har blivit förkyld nu också. Tror helt seriöst att allt detta segdragna beror på att jag tog svininfluensavaccineringen. Ingen motståndskraft kvar. Ska städa undan i sovrummet idag. Kan ju vara en allergi också.
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Skulle köpa dvd-skivor från en cd-site, men det stod att mitt kort inte var verifierat. Que?
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Informerades då om att från den 8e april så måste alla kort vara verifierade av Swedbank. Det är nåt som banken infört. Men det verkar som om man måste ha Internetbanken då. Måste man det?
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 En absurd grej är att det stod på Swedbanks site att anslutning till Internetbanken är en gratis tjänst om man har kort från dem, men sedan om man skriver in alla uppgifter så står det att det kostar 155 kr att ansluta. ??
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Om jag inte ansluter så kan jag inte köpa någonting på Internet. Surt. Har ni Internetbanken?
Recommended Posts