Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

orka att jag elgat i sängen och vaknat flera gånger och nu verkligen kände att jag sovit så mycket som möjligt... så var klockan 9 xD

Postat

Värsta kvällen igår på trädgårn. 😛 Träffade en tjej som jag var med under kvällen och vi började hångla helt spontant typ på dansgolvet. 🙂

Postat
Värsta kvällen igår på trädgårn. 😛 Träffade en tjej som jag var med under kvällen och vi började hångla helt spontant typ på dansgolvet. 🙂

😮 :o 😮

FAN VA NICE 😮

Postat (redigerat)

yep, DE VA TSÖT TSEJ! 😮

E sjuk grej var att när vi stod i vip-kön så hade vi en Matilda på vår list-grupp, som var en kompis tjej, men vi fick inte tag på henne och började bli osäkra om om vi skulle komma in, men så kommer en tjej fram till mig och säger "Jag känner igen dig", (ye sure 🙂) och så började vi prata och så hette hon också Matilda. 😛 Så hon gick med oss istället och låtsades vara hon andra. xD Så det var hon i kön jag var me sen. Fast senare på kvällen så "gick hon på toa" och kom inte tillbaka. 😮

Redigerat av Memphis
Postat

Har blivit förkyld nu också.

Tror helt seriöst att allt detta segdragna beror på att jag tog svininfluensavaccineringen.

Ingen motståndskraft kvar.

Ska städa undan i sovrummet idag.

Kan ju vara en allergi också.

Postat

Informerades då om att från den 8e april så måste alla kort vara verifierade av Swedbank. Det är nåt som banken infört.

Men det verkar som om man måste ha Internetbanken då. Måste man det?

Postat

En absurd grej är att det stod på Swedbanks site att anslutning till Internetbanken är en gratis tjänst om man har kort från dem, men sedan om man skriver in alla uppgifter så står det att det kostar 155 kr att ansluta. ??

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.