Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Fan också. Jag gjorde ju upp en så fin budget, men har inte lyckats följa den. Har köpt en hel del onyttiga prylar, importerat lite t-shirts från USA och sånt, men ändå lyckas jag inte göra av med lönen 😄

iofs är det ganska lång tid kvar till nästa löning, men vad fanken, jag vill ju vara en i mängden och göra av med alla pengar och leva på existensminimum tre veckor i månaden xD

Postat
Fan också. Jag gjorde ju upp en så fin budget, men har inte lyckats följa den. Har köpt en hel del onyttiga prylar, importerat lite t-shirts från USA och sånt, men ändå lyckas jag inte göra av med lönen 😄

iofs är det ganska lång tid kvar till nästa löning, men vad fanken, jag vill ju vara en i mängden och göra av med alla pengar och leva på existensminimum tre veckor i månaden xD

Tror inte det är så himla många som gör det faktiskt.

Postat
Denna elgitarr ÄR lättspelad. Har testat den i affär. Kanonpris just nu!

Squier Bullet RW Strat från Music Store

Jag har skickat efter från dem, de paketerar bra och levererar på en vecka

Lyssna på olika gitarrer kan man med fördel göra hos Thomann, t.ex. en sådan gitarr. Thomann SQUIER made by FENDER Bullet Strat RW här i sunburst.

Funderar på att skicka efter på stört. den där gula gitarren för 98 pund verkar ju bra.

Postat (redigerat)
Funderar på att skicka efter på stört. den där gula gitarren för 98 pund verkar ju bra.

Lyssnade du på den i länken?

Thomannlänken var ju samma gitarr, fast i Sunburst.

Redigerat av debatt
Postat
Lyssnade du på den i länken?

Thomannlänken var ju samma gitarr, fast i Sunburst.

Nä, inte än. Vill bara ha en lättspelad gitarr så billigt som möjligt, för att kunna lägga in enkla gitarrpartier när jag spelar in låtar.

Postat

nu skrev jag ett utträdesbrev till svenska kyrkan. det blev handskrivet, för jag har inte någon skrivare.

Postat

Hej! Var så djäääääääävukskt mätt så när vi var på maskinen och trängdes sönder så puttade alla på min mage så jag blev tvungen att spy. Så jag spydde ner toan xD Sen gick jag ut och väntade på pazo och nu är jag hemmma trots att klockan är lite. mår bättre nu dock, nu är jag inte lika mät.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.