debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 (redigerat) Denna elgitarr ÄR lättspelad. Har testat den i affär. Kanonpris just nu! Squier Bullet RW Strat från Music Store Jag har skickat efter från dem, de paketerar bra och levererar på en vecka Lyssna på olika gitarrer kan man med fördel göra hos Thomann, t.ex. en sådan gitarr. Thomann SQUIER made by FENDER Bullet Strat RW här i sunburst. Redigerat 30 april 2010 av debatt
Fidden Postat 30 april 2010 Trådstartare Postat 30 april 2010 Fan också. Jag gjorde ju upp en så fin budget, men har inte lyckats följa den. Har köpt en hel del onyttiga prylar, importerat lite t-shirts från USA och sånt, men ändå lyckas jag inte göra av med lönen 😄 iofs är det ganska lång tid kvar till nästa löning, men vad fanken, jag vill ju vara en i mängden och göra av med alla pengar och leva på existensminimum tre veckor i månaden xD
Dingbats Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Fan också. Jag gjorde ju upp en så fin budget, men har inte lyckats följa den. Har köpt en hel del onyttiga prylar, importerat lite t-shirts från USA och sånt, men ändå lyckas jag inte göra av med lönen 😄 iofs är det ganska lång tid kvar till nästa löning, men vad fanken, jag vill ju vara en i mängden och göra av med alla pengar och leva på existensminimum tre veckor i månaden xD Tror inte det är så himla många som gör det faktiskt.
Fidden Postat 30 april 2010 Trådstartare Postat 30 april 2010 tror jag råkat betala dubbel a-kasseavgift också.
SadamJR Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Denna elgitarr ÄR lättspelad. Har testat den i affär. Kanonpris just nu! Squier Bullet RW Strat från Music Store Jag har skickat efter från dem, de paketerar bra och levererar på en vecka Lyssna på olika gitarrer kan man med fördel göra hos Thomann, t.ex. en sådan gitarr. Thomann SQUIER made by FENDER Bullet Strat RW här i sunburst. Funderar på att skicka efter på stört. den där gula gitarren för 98 pund verkar ju bra.
debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Ja, antik vit eller vad de kallar't. Vill du ha en ännu dyrare och min personliga utseendefavorit? Om den är bättre vet jag inte... Squier Standard Stratocaster made by Fender Sunburst Rosewood neck
debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Kommissarie Frost. Vad kall han verkar i dagens avsnitt.
debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 (redigerat) Funderar på att skicka efter på stört. den där gula gitarren för 98 pund verkar ju bra. Lyssnade du på den i länken? Thomannlänken var ju samma gitarr, fast i Sunburst. Redigerat 30 april 2010 av debatt
debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Färgnyansen ska knappast ha någon betydelse för ljudet, men här är den ju i antikvitt då, om du vill lyssna: Squier made by Fender Bullet RW Antikvit
SadamJR Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Lyssnade du på den i länken?Thomannlänken var ju samma gitarr, fast i Sunburst. Nä, inte än. Vill bara ha en lättspelad gitarr så billigt som möjligt, för att kunna lägga in enkla gitarrpartier när jag spelar in låtar.
Fidden Postat 30 april 2010 Trådstartare Postat 30 april 2010 nu skrev jag ett utträdesbrev till svenska kyrkan. det blev handskrivet, för jag har inte någon skrivare.
Fidden Postat 30 april 2010 Trådstartare Postat 30 april 2010 tror jag ska lämna det till prästen personligen, så slipper jag betala porto.
debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Squier made by Fender Sunburst Classic 60's Vibe rosewood neck Fanns en liknande den andra jag länkade till förut. Ännu dyrare men ändå inte fasligt dyr. Inte på MusicStore iaf.
debatt Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 tror jag ska lämna det till prästen personligen, så slipper jag betala porto. Får man det?
Fidden Postat 30 april 2010 Trådstartare Postat 30 april 2010 Får man det? om man inte får det, får jag väl lägga det i deras brevinkast istället.
Fidden Postat 30 april 2010 Trådstartare Postat 30 april 2010 undrar om jag också använder kommatecken på ett gammalmodigt sätt...
Dingbats Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Jag såg just en dålig film. Också ett sätt att tillbringa kvällen.
Overkill Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Hej! Var så djäääääääävukskt mätt så när vi var på maskinen och trängdes sönder så puttade alla på min mage så jag blev tvungen att spy. Så jag spydde ner toan xD Sen gick jag ut och väntade på pazo och nu är jag hemmma trots att klockan är lite. mår bättre nu dock, nu är jag inte lika mät.
Overkill Postat 30 april 2010 Postat 30 april 2010 Rätt full! Jag ör fan seröst packad nu. Druckit massa öl och fyra rom och cola på v-dala.
Recommended Posts