Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Har nyss varit ute på en joggingtur på över en timma! 😮 Jobbigast i början men asgött när man kommer in i andra andningen och inte behöver vila hela tin. 😄

Postat

Är det medlemmen Ludgo-Pelle här på forumet du pratar om? Han har iof inte varit aktiv på över ett år eller nått, men han var helt sjukt kunnig och påläst om typ allt, och hjälpsam. Synd att han inte e kvar.

Postat

5,2km sprang jag. Är lite nöjd men Pazo lär väl komma och säga att det inte e myckee. 😄😮

Funderar på Göteborgsvarvet nästa år. Det är dock på 21km så får ligga i framöver. 😄

Postat
Är det medlemmen Ludgo-Pelle här på forumet du pratar om? Han har iof inte varit aktiv på över ett år eller nått, men han var helt sjukt kunnig och påläst om typ allt, och hjälpsam. Synd att han inte e kvar.

Nä. Han var nog före min tid. Tänker på artisten Ludgo-Pelle. Han med tungsteppen. Glttgöttegötte-glttgöttegötte-glttgöttegötte-glttgöttegötte, osv. Så sjukt bra, och så ursvenskt.

Postat

sommaren i italien nittifem

jag var hööööög vi flööög jag var hög

dagluffen i grekland nittisex

jag var hööööög vi flööög jag var hög

mamma

Postat

tågluffen lär det ju iofs vara.

i en lägenhet i prag nittisju smekte tuva varje millimeter av min hud

hösten nittiåtta trodde folk att jag var död

men jag flööööög jag var såå höööög

Postat
Nu är mitt piano stämt, men en ton behöver tekniker för att fixas.

Fast att ena pedalen inte funkade lyckades jag fixa själv.

Kollade tråden. Vad händer om du sätter dit dubbelvikt maskeringstejp (gulvit pappersliknande). Lite tattrigt men kan funka ett tag utan att du sabbar nåt och bör dämpa vibrationerna.

Hej förresten longztaaaaz

Postat
Kollade tråden. Vad händer om du sätter dit dubbelvikt maskeringstejp (gulvit pappersliknande). Lite tattrigt men kan funka ett tag utan att du sabbar nåt och bör dämpa vibrationerna.

Kan testa!

Postat
Nja. Hon är inte så het i övrigt heller.

Trodde du skulle gilla henne eftersom hon har stora fötter, men tillbaka till det här med tungsteppen......

Postat

alla har glömt.

men inte jag

varje ensam natt så minns jag mer

alla har glömt... men inte jag

jag påminns om dig av snart jag ser.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.