Overkill Postat 28 april 2010 Postat 28 april 2010 en tull är bättre än en kvot men i många fall är subvention ännu bättre
Dingbats Postat 28 april 2010 Postat 28 april 2010 Har ju glömt lyssna på nya She & Him! Säg vad du tycker.
Overkill Postat 28 april 2010 Postat 28 april 2010 Orka att jag lade till pazos playlist så kom det upp på fejjan.
Micke H Postat 28 april 2010 Postat 28 april 2010 (redigerat) Vad bittert inlägget såg ut att vara utan smiley. 😄 Blev just kallad farbror Micke av en kollegas barn... 😉 EDIT: före detta kollega kanske jag ska säga... Redigerat 28 april 2010 av Micke H
Dingbats Postat 28 april 2010 Postat 28 april 2010 Finns den med ljud? Sök efter Boxxy på Youtube, finns en massa.
slejnard Postat 28 april 2010 Postat 28 april 2010 Grattis MickeH! Tar en liten kaffebreak här. Schwaiinigt gott! 😄
SadamJR Postat 28 april 2010 Postat 28 april 2010 Vad bittert inlägget såg ut att vara utan smiley. 😛 Blev just kallad farbror Micke av en kollegas barn... 😄 EDIT: före detta kollega kanske jag ska säga... Några av förstaklassarna på skolan tyckte synd om mej för att jag är så gammal att jag snart ska dö.
SadamJR Postat 28 april 2010 Postat 28 april 2010 Sök efter Boxxy på Youtube, finns en massa. Trodde hon var en vanlig jagba, hanba-tonåring.
Dingbats Postat 28 april 2010 Postat 28 april 2010 Tentan gjord. Gjorde bort mig på en av frågorna. Visade du snoppen? Nä men vad var det för fråga?
Overkill Postat 28 april 2010 Postat 28 april 2010 Visade du snoppen? Nä men vad var det för fråga? Handlade om landet Nära och landet Fjärran som hade visst antal av produktionsfaktorer (arbetare och maskiner i det här fallet) så skulle man visa hur det var i autarki och hur det var med fri handel mellan länderna. Blev inte så bra, gjorde nog bort mig helt på den. Det är nackdelen med tenta med bara 30 poäng (5 frågor med a, b, c), gör man bort sig på en så är det ju inte så mycket spelrum kvar.
Overkill Postat 28 april 2010 Postat 28 april 2010 Men nu är jag ledig tills på måndag, imorgon är det kvalborg och på fredag valborg och så fick jag mina byxor idag och dom passade.
SadamJR Postat 28 april 2010 Postat 28 april 2010 Handlade om landet Nära och landet Fjärran som hade visst antal av produktionsfaktorer (arbetare och maskiner i det här fallet) så skulle man visa hur det var i autarki och hur det var med fri handel mellan länderna. Blev inte så bra, gjorde nog bort mig helt på den. Det är nackdelen med tenta med bara 30 poäng (5 frågor med a, b, c), gör man bort sig på en så är det ju inte så mycket spelrum kvar. Hade varit bättre om du visat snoppen.
Recommended Posts