Overkill Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 va hemma... blev rånad av grannen... sen dog jag. ;PpPpPPppP
Fidden Postat 18 april 2010 Trådstartare Postat 18 april 2010 har ni tänkt på att den där elaka polischefen i millennium-serien var popstjärna en kort tid på slutet av 90-talet? spelades överallt hela tiden.Det var soundtrack till en helt underbar serie som hette "glappet". Den finns på youtube 😳
Pazo Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 har ni tänkt på att den där elaka polischefen i millennium-serien var popstjärna en kort tid på slutet av 90-talet? spelades överallt hela tiden.Det var soundtrack till en helt underbar serie som hette "glappet". Den finns på youtube 😳 Den låten är ju fan nostalgi! 😄
Pico Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 har ni tänkt på att den där elaka polischefen i millennium-serien var popstjärna en kort tid på slutet av 90-talet? spelades överallt hela tiden.Det var soundtrack till en helt underbar serie som hette "glappet". Den finns på youtube 😳 Glappet, två tjejer och de dejtar äldre herrar? 😄
debatt Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Hur gammal måste man vara för att ens kunna fundera på tanken att flörta med nån som är sex år yngre? Sex år helt klart!
debatt Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 (redigerat) Inatt kl 1-2 kommer en repris av Kommissarie Winter, förmodligen del 2 som jag väntat på i evigheter känns det som. Ordinarie sändningen av del 2 var nog igår kväll kl 21. Jag satte på det igår vid 21 och kollade lite, men tyckte mig känna igen avsnittet, så jag bytte kanal, förbannad för att det var ännu en repris av första delen, typ den tredje reprisen. Men f**n... det var nog resumén för första delen jag fick se! Redigerat 18 april 2010 av debatt
SadamJR Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Inatt kl 1-2 kommer en repris av Kommissarie Winter, förmodligen del 2 som jag väntat på i evigheter känns det som. Ordinarie sändningen av del 2 var nog igår kväll kl 21. Jag satte på det igår vid 21 och kollade lite, men tyckte mig känna igen avsnittet, så jag bytte kanal, förbannad för att det var ännu en repris av första delen, typ den tredje reprisen. Men f**n... det var nog resumén för första delen jag fick se! Skådisarna var inte så bra. Lät mest som om dom läste innantill. Dom kanske var buggade.
Neosus Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 ...eller har den? ..eller näe inte det! ....eller va? .....eller nej. ....eller va men nej va snart jaja
debatt Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Om del 2 inte har varit så är det den fjärde reprisen (minst) som kommer inatt.
debatt Postat 18 april 2010 Postat 18 april 2010 Del 2 sänds imorgon måndag kl 21. Tur det finns repriser så man kommer ihåg vad som hänt.
Recommended Posts