Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jag tror sådana hjältar eller vad man ska kalla dem blir färre procentuellt sett, åtminstone i västvärlden. En intuition jag har.

Jag tror på reinkarnation förresten, mest för att jag alltid blir full i skratt när folk säger "man lever bara en gång!", för det vore enormt orättvist.

Så vi är överens om att såna människor finns. Vad får dej att tro att dom blir färre? Vill själv inte tro på reinkarnation. Tycker det räcker med ett varv.

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Så vi är överens om att såna människor finns. Vad får dej att tro att dom blir färre? Vill själv inte tro på reinkarnation. Tycker det räcker med ett varv.

En känsla av att egoismen breder ut sig, vilket i sin tur delvis kan bero på en ökad stress i samhället. Vi har "inte tid" för våra medmänniskor.

Ett varv vore extremt orättvist. Jag tror vi lever miljontals liv. Så att vi får prova på tillräckligt många varianter.

Postat
Morrn. Då ska man alltså gå till jobbet - idag igen.

Härligt, såg det gått bra igår och hoppas det fortsätter i samma anda idag!

Postat

Värsta djupa diskussionen ni haft! 😛 Här är mina två cent:

Min mening med livet är att finna mening med livet. Sug på den ni!

Postat

coda-logo.jpg

Den där symbolen till vänster, jag har alltid gillat den. Nån slags variant på zen för mig, därför att den för mig står för inre frid.

Jävlar, den idén var fan inte helt dum. 😆

Postat
coda-logo.jpg

Den där symbolen till vänster, jag har alltid gillat den. Nån slags variant på zen för mig, därför att den för mig står för inre frid.

Jävlar, den idén var fan inte helt dum. 😆

You löv it?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.