Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Okej, behöver lite input. Sitter och spånar på soffa jag ska köpa. Vilken skulle ni valt?

Dingis, du vet ju hur det ser ut i min lägenhet också, så vad som skulle passa bäst typ.

Nuvarande kandidater:

1.

3672967230.jpg

2.

5615631274.jpg

3.

5436825221.jpg

4.

5253867874.jpg

Postat (redigerat)
Ska den stå där jag sov eller?

Nä, ska köra in sängen mot väggen där du sov och ställa soffan där min sängen nu står, så alltså mitt emot skrivbordet vid röda fondväggen.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)
Jag skulle köra på nummer tre.

Det lutar faktiskt åt det för mig med. Den e finast. Var först inna på den röda eftersom jag vill ha lite färg i lägenheten men det känns lite porrig samt så hade den en fet repa på ena stödet.

Den blåa är rätt dassig och tråkig, gillar inte blått på soffor heller. Den svarta e rätt fräsh och stilren men den gråa ser mycket skönare ut! Fast den låg i Kungälv, så blir en bit att åka.

Redigerat av Memphis
Postat
Håller med om soffa nummer tre. Vill du ha färg kan du bara ha färgglada kuddar!

Ja, eller hur! ☺️

Det var förresten inte i Kungälv utan bara några kilometer härifrån. xD

drloop (oregistrerad)
Postat

Memphis! Skall du med och kolla på Lustans Lakejer?!!!?!???!

Postat
Memphis! Skall du med och kolla på Lustans Lakejer?!!!?!???!

Det hade varit trevligt! Fast har redan bokat upp kvällen tyvärr. :/

Har inte hört dom men vet att det är en synthgrupp typ. Vart ska dom spela då?

drloop (oregistrerad)
Postat

Där vi brukar ses ☺️

Postat

körde pazo och tre kompisar till honom till nån sittning/fest i flogsta för dom som var med i spexet, tror hans kompisar som var med i bilen var rätt fulla. xD

Postat
är väl inget fel med det om man gillar det bättre

Jo men liksom att man har en pojkvän tex, men är oskuld, och så gör man hellre slut med honom och knullar med trettio andra killar för att få erfarenhet än att nöja sig med nån man älskar.

Postat
Jo men liksom att man har en pojkvän tex, men är oskuld, och så gör man hellre slut med honom och knullar med trettio andra killar för att få erfarenhet än att nöja sig med nån man älskar.

vem fan gör slut med nån man älskar? har det nånsin hänt?

Postat

Ja men i såna fall så är det ju uppenbarligen viktigare med sex än kärlek för den personen och i såna fall varför ska den inte göra det den helst vill?

Postat
Ja men i såna fall så är det ju uppenbarligen viktigare med sex än kärlek för den personen och i såna fall varför ska den inte göra det den helst vill?

Ja, det ska den ju naturligtvis göra, men min åsikt är ändå "palla" såna personer liksom.

Det var nån i en tråd på Flashback som hade en flickvän med mycket mer erfarenhet än han själv, så då tyckte han att innan de hade sex borde han ju ha sex med nån annan först för att jämna ut det. Logiskt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.