Pazo Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Baby är bra fast bättre på "fullversion" eller vad man säger. Den på albumet är ju bara en liten kortis... Den långa är typ "wehere's the dady" elelr något sånt
Dingbats Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 uts fan heller PUTS JAAAJJJJJJJJJJj hehehehehehhefheheh aJE NE HJ A JE JA E MOGNO HHEHEHH
Memphis Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Okej, behöver lite input. Sitter och spånar på soffa jag ska köpa. Vilken skulle ni valt? Dingis, du vet ju hur det ser ut i min lägenhet också, så vad som skulle passa bäst typ. Nuvarande kandidater: 1. 2. 3. 4.
Memphis Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 (redigerat) Ska den stå där jag sov eller? Nä, ska köra in sängen mot väggen där du sov och ställa soffan där min sängen nu står, så alltså mitt emot skrivbordet vid röda fondväggen. Redigerat 29 maj 2010 av Memphis
Memphis Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 (redigerat) Jag skulle köra på nummer tre. Det lutar faktiskt åt det för mig med. Den e finast. Var först inna på den röda eftersom jag vill ha lite färg i lägenheten men det känns lite porrig samt så hade den en fet repa på ena stödet. Den blåa är rätt dassig och tråkig, gillar inte blått på soffor heller. Den svarta e rätt fräsh och stilren men den gråa ser mycket skönare ut! Fast den låg i Kungälv, så blir en bit att åka. Redigerat 29 maj 2010 av Memphis
Overkill Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Håller med om soffa nummer tre. Vill du ha färg kan du bara ha färgglada kuddar!
Memphis Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Håller med om soffa nummer tre. Vill du ha färg kan du bara ha färgglada kuddar! Ja, eller hur! ☺️ Det var förresten inte i Kungälv utan bara några kilometer härifrån. xD
drloop (oregistrerad) Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Memphis! Skall du med och kolla på Lustans Lakejer?!!!?!???!
Memphis Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Memphis! Skall du med och kolla på Lustans Lakejer?!!!?!???! Det hade varit trevligt! Fast har redan bokat upp kvällen tyvärr. :/ Har inte hört dom men vet att det är en synthgrupp typ. Vart ska dom spela då?
Pazo Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Jag hade tagit soffa #1 eller #4 på #4 kan man dessutom byta överkast eller vad det heter
Dingbats Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 palla folk som gör slut med sina pojk/flickvänner för att knulla runt.
Overkill Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 körde pazo och tre kompisar till honom till nån sittning/fest i flogsta för dom som var med i spexet, tror hans kompisar som var med i bilen var rätt fulla. xD
Fidden Postat 29 maj 2010 Trådstartare Postat 29 maj 2010 palla folk som har flick/pojkvän bara för att "man ska ha det".
Dingbats Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 är väl inget fel med det om man gillar det bättre Jo men liksom att man har en pojkvän tex, men är oskuld, och så gör man hellre slut med honom och knullar med trettio andra killar för att få erfarenhet än att nöja sig med nån man älskar.
Fidden Postat 29 maj 2010 Trådstartare Postat 29 maj 2010 Jo men liksom att man har en pojkvän tex, men är oskuld, och så gör man hellre slut med honom och knullar med trettio andra killar för att få erfarenhet än att nöja sig med nån man älskar. vem fan gör slut med nån man älskar? har det nånsin hänt?
Overkill Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Jo men liksom att man har en pojkvän tex, men är oskuld, och så gör man hellre slut med honom och knullar med trettio andra killar för att få erfarenhet än att nöja sig med nån man älskar. Ja men i såna fall så är det ju uppenbarligen viktigare med sex än kärlek för den personen och i såna fall varför ska den inte göra det den helst vill?
Dingbats Postat 29 maj 2010 Postat 29 maj 2010 Ja men i såna fall så är det ju uppenbarligen viktigare med sex än kärlek för den personen och i såna fall varför ska den inte göra det den helst vill? Ja, det ska den ju naturligtvis göra, men min åsikt är ändå "palla" såna personer liksom. Det var nån i en tråd på Flashback som hade en flickvän med mycket mer erfarenhet än han själv, så då tyckte han att innan de hade sex borde han ju ha sex med nån annan först för att jämna ut det. Logiskt.
Recommended Posts