Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Musiker är ju också konstnärer s det känns lite för generellt

Men du tyckte artist var ett ordval som distanserade honom från musiker?

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

nu ska jag lyssna på sonic youth från 80-talet bara för att jag aldrig lyssnat på det.

Postat

coolt, hittade en vettig stream från esc iaf... estniskt referat och allt, vad mer kan man begära?

Postat

ljudkortet är fortfarande i tyskland, så jag får sluta hoppas på att få det innan helgen.

Postat
fan... i morse kändes det helt ok förutom att jag var så svettig. nu mår jag bara crap igen. halsen strejkar, huvudet värker, musklerna likaså plus att det känns som de förtvinar, etc etc.

🙁

OCH NI KVINNOR PRATAR OM ATT FÖDA BARN! 🙁

😄

😛

Postat
Vet inte vart det hände så att säga, men du kan kolla tex hans babbeltråd om att dela upp forumet i två delar som ligger i Om sajten, där står han som Gäst_Hägglund.

Inte helt oväntat.

Postat
Juste!

Igår när sebbe å jag skejta cykla de förbi två tjejer!

då sa den ena till den andra "De e ju han dj:n!"

😄

Nice Pazo, redan lokalkändis!! 😛

Postat

Var samma för mig idag, kom till skolan och så sade en, -"Men där e ju Josef", fast så var det iof bara en polare.. :ppPPPpPppPp

Postat

Imorn har jag programmeringstenta! 😛 Sedan slutar vi! 🙁 Och jag är 1/3´s högskoleingenjör. 🙁 xD 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.