Analogfreak (oregistrerad) Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 LĂ€ste pĂ„ nyheterna att igĂ„r onsdag 10/3 sĂ„ kostade pundet 10,81 och Ă€r lĂ€gsta kursen sedan mitten pĂ„ 90-talet enligt artikeln. Kanske lĂ€ge att hamstra frĂ„n Digital Village. đ
ONSatan Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 LĂ€ste pĂ„ nyheterna att igĂ„r onsdag 10/3 sĂ„ kostade pundet 10,81 och Ă€r lĂ€gsta kursen sedan mitten pĂ„ 90-talet enligt artikeln. Kanske lĂ€ge att hamstra frĂ„n Digital Village. đ± Just did! (ftf i postgĂ„ngen...) OCH, den har ett coffin case ... đđ
desvaenger Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 HĂ€rligt hĂ€rligt. Jag vill ha en vintage v100 frĂ„n dv247.com.. kan bara inte bestĂ€mma mig om det Ă€r vĂ€rt risken o köpa en gura utan att kolla pĂ„ den först. Ăr ju ett par tusen kronor dyrare i Sverige sĂ„ det kan löna sig.
resolve Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 sĂ€ger du pundet tror jag ju det Ă€r grĂ€set som blivit billigt! đ
ONSatan Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 HĂ€rligt hĂ€rligt. Jag vill ha en vintage v100 frĂ„n dv247.com.. kan bara inte bestĂ€mma mig om det Ă€r vĂ€rt risken o köpa en gura utan att kolla pĂ„ den först. Ăr ju ett par tusen kronor dyrare i Sverige sĂ„ det kan löna sig. Ah, "man or mouse" ... đ
aROCKER Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 Just did! (ftf i postgĂ„ngen...) OCH, den har ett coffin case ... đđ± Satan vad synd pĂ„ huvudet...som 70-talsfreak sĂ„ tyckte jag att det var onödigt mycket "metal"! Fast pĂ„ Gibson Explorern sĂ„ Ă€r liknande huvud förlĂ„tet lite rundare och dĂ€rmed mysigare!
desvaenger Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 Ah, "man or mouse" ... đ Ja.. Vet du om det Ă€r vanligt att vintage-gurorna kommer till Sverige med skavanker?
Taus Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 sĂ€ger du pundet tror jag ju det Ă€r grĂ€set som blivit billigt! đ đ± Eller hur hĂ€r trodde jag att man skulle kunna fynda lite billigt tjack!
Anjou Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 LĂ€ste pĂ„ nyheterna att igĂ„r onsdag 10/3 sĂ„ kostade pundet 10,81 och Ă€r lĂ€gsta kursen sedan mitten pĂ„ 90-talet enligt artikeln. Kanske lĂ€ge att hamstra frĂ„n Digital Village. đ Ja, kanske dĂ„ dags att förvandla önskelista till kassakorg đ
BurninSven (oregistrerad) Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 Hmm dÄ kanske man skulle slÄ till pÄ ett Black Magic Intensity Pro kort ÀndÄ. Billigaste Àr Markertek.com.uk i England. Det skiljer ca 700 spÀnn frÄn svenska ÄterförsÀljare men dom svarar inte pÄ email om dom har det pÄ lager sÄ man blir ju lite osÀker. Att jag fÄr det det Àr jag sÀker pÄ men nÀr Àr ju frÄgan, men man kanske skulle köra pÄ 700 spÀnn Àr ju en slant ÀndÄ.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 (redigerat) Det Ă€r nere i 10,72 nu... Det hĂ€r gillar vi! đ http://www.pundet.nu/ Redigerat 11 mars 2010 av Analogfreak
Rabieshund Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 Gött! Jag ska precis till att köpa en gitarr frĂ„n Digital Village, om de har den i lager dvs. đ Kostar 7000 hĂ€r - 4300 dĂ€r!
BurninSven (oregistrerad) Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Jag kör pÄ Black Magic kortet fÄr vi se vad som hÀnder. HÄll tummarna!
BurninSven (oregistrerad) Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 (redigerat) UrsĂ€kta jag svamlade ivĂ€g lite, har varit sĂ„ enormt uppslukad av mitt web tv Ă€ventyr. Kort sagt det Ă€r ett PCIe kort som gör det möjligt att ansluta en video kamera HDMI (vilken som helst med HDMI ut) ut till TV HDMI in samt sĂ„ vitt jag förstĂ„r iom att spelfolket gör det Ă€ven "sĂ€nda okomprimerat" till nĂ€tet. Har jag förstĂ„tt det hela rĂ€tt sĂ„ kan man avlasta datorn nĂ€r det gĂ€ller grafiken och slippa rendera effekter (nĂ„t Ă„t UAD hĂ„llet men för grafik). Lite ute och cyklar hĂ€r iom att jag Ă€r sĂ„ ny och har kass koll pĂ„ detta sĂ„ jag hĂ„ller tummarna hehe. NĂ„vĂ€l jag rapporterar löpande vad som hĂ€nder (oavsett om man vill eller ej hehe) om hur jag tror man kan promota sin musik inkl. rörlig bild/video antingen live eller med förinspelad film med hjĂ€lp av web tv pĂ„ billigaste sĂ€tt. Funkar den hĂ€r ordern sĂ„ fĂ„r jag kortet för ett lite över 1700 spĂ€nn jĂ€mfört med ca 2500 frĂ„n svensk Ă„terförsĂ€ljare. Ljudet har jag ju fĂ„tt till ok dvs sĂ€ga det du sĂ€nder det hörs lika i "andra Ă€nden" Ă€ven om du sĂ€nder live. SjĂ€lv har jag inte lagt ner sĂ„ mycket energi pĂ„ att "mixa eller mastra till det" som jag gjort kör det i princip bara rakt ut i etern. Men lĂ€gger man ner lite jobb pĂ„ sĂ„nt sĂ„ yttrar det sig ju givetvis positivt i mottagare Ă€nden oxĂ„. Men sĂ„ illa lĂ„ter inte mitt Ă€ndĂ„, lyssna gĂ€rna pĂ„ senaste "On Air" Live inspelningen. Ăr jag inte online och streamar filmen sĂ„ finns det under archives eller som clips. http://www.justin.tv/burninsven#r=w5COfwY~ Redigerat 12 mars 2010 av BurninSven
debatt Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Hej i natten! Go natta! TÀnk pÄ att det finns fleer engelska webshops Àn de oftast nÀmnda.
BurninSven (oregistrerad) Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Hmm det Àr ju liiiiite kört nu för mig i alla fall hehe
desvaenger Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Hej i natten! Go natta! TÀnk pÄ att det finns fleer engelska webshops Àn de oftast nÀmnda. Vill du dela med dig av ett par?
sixties Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 har bestÀllt en bas! hoppas den kommer till nÀsta vecka!
Lejnoss Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Kommer nog haffa den hĂ€r godbiten i dagarna. đ TĂ€nkte egentligen vara lite solidarisk mot de lokala affĂ€rerna i stan, men dĂ€r ville de ha det dubbla mot dv247.com. SĂ lĂ„ngt strĂ€cker sig inte min solidaritet mot dem (eller min plĂ„nbok).
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Kommer nog haffa den hĂ€r godbiten i dagarna. đTĂ€nkte egentligen vara lite solidarisk mot de lokala affĂ€rerna i stan, men dĂ€r ville de ha det dubbla mot dv247.com. SĂ lĂ„ngt strĂ€cker sig inte min solidaritet mot dem (eller min plĂ„nbok). Vilken skönhet! đ Nej man betalar ju inte det dubbla bara för att vara snĂ€ll... đ
JohnRick Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 (redigerat) Av titelns nĂ€mnda anledning har jag dĂ€rför shoppat jĂ€rnet pĂ„ brittiska Ebay...haha.... Ăven om jag inte borde ta mig rĂ„d đ Redigerat 23 mars 2010 av JohnRick
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.