Musiker81 Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Hej Jag undrar vilket instrument som passar bäst till modern popmusik? Nylongitarr eller digitalpiano? När jag gör musik gillar jag att ha långa melodiintron. Är det någon som har någon ide om min fråga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassman Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Vad passar bäst till korv med bröd? Senap, ketchup eller både och... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Pop? Ja, då säger jag digitalpiano. Långa melodintron? Då säger jag nylongitarr. Haha! 😳 Väntar med spänning på vilken fråga du ställer härnäst. "Ska jag spela orgeln med vänsterhanden eller högerhanden? Jag gillar maffiga solon med Leslie." Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Lite av varje skulle jag säga 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tokas Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Hahaha, det finns ingen som kan svara på den frågan mer än du själv. 😆 Vad tycker DU låter bäst? 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musiker Posted January 6, 2005 Share Posted January 6, 2005 Jag tycker du ska spela in nylongitarren genom ett Leslie, dista den som f-n, och sen lägga ett elpiano av modell "smörigt värre" uppe på allt. Nej, seriöst, jag är lite allergisk mot nylonsträngade gitarrer. Men, men. Det är upp till dig vad som funkar bäst för dig. Är det piano som digitalpiano-format, eller mer elpiano du är ute efter? /Musiker (älskar hammond som du kanske ser) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts