Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej

Jag undrar vilket instrument som passar bĂ€st till modern popmusik? Nylongitarr eller digitalpiano? NĂ€r jag gör musik gillar jag att ha lĂ„nga melodiintron. Är det nĂ„gon som har nĂ„gon ide om min frĂ„ga?

Annons
Postat

Pop? Ja, dÄ sÀger jag digitalpiano.

LÄnga melodintron? DÄ sÀger jag nylongitarr.

Haha! 😳

VÀntar med spÀnning pÄ vilken frÄga du stÀller hÀrnÀst. "Ska jag spela orgeln med vÀnsterhanden eller högerhanden? Jag gillar maffiga solon med Leslie."

Postat

Hahaha, det finns ingen som kan svara pĂ„ den frĂ„gan mer Ă€n du sjĂ€lv. 😆

Vad tycker DU lĂ„ter bĂ€st? 😉

Postat

Jag tycker du ska spela in nylongitarren genom ett Leslie, dista den som f-n, och sen lÀgga ett elpiano av modell "smörigt vÀrre" uppe pÄ allt.

Nej, seriöst, jag Ă€r lite allergisk mot nylonstrĂ€ngade gitarrer. Men, men. Det Ă€r upp till dig vad som funkar bĂ€st för dig. Är det piano som digitalpiano-format, eller mer elpiano du Ă€r ute efter?

/Musiker (Ă€lskar hammond som du kanske ser)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.