Musiker81 Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Hej Jag undrar vilket instrument som passar bĂ€st till modern popmusik? Nylongitarr eller digitalpiano? NĂ€r jag gör musik gillar jag att ha lĂ„nga melodiintron. Ăr det nĂ„gon som har nĂ„gon ide om min frĂ„ga?
bassman Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Vad passar bÀst till korv med bröd? Senap, ketchup eller bÄde och...
Linus Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Pop? Ja, dĂ„ sĂ€ger jag digitalpiano. LĂ„nga melodintron? DĂ„ sĂ€ger jag nylongitarr. Haha! đł VĂ€ntar med spĂ€nning pĂ„ vilken frĂ„ga du stĂ€ller hĂ€rnĂ€st. "Ska jag spela orgeln med vĂ€nsterhanden eller högerhanden? Jag gillar maffiga solon med Leslie."
Tokas Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Hahaha, det finns ingen som kan svara pĂ„ den frĂ„gan mer Ă€n du sjĂ€lv. đ Vad tycker DU lĂ„ter bĂ€st? đ
Musiker Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Jag tycker du ska spela in nylongitarren genom ett Leslie, dista den som f-n, och sen lĂ€gga ett elpiano av modell "smörigt vĂ€rre" uppe pĂ„ allt. Nej, seriöst, jag Ă€r lite allergisk mot nylonstrĂ€ngade gitarrer. Men, men. Det Ă€r upp till dig vad som funkar bĂ€st för dig. Ăr det piano som digitalpiano-format, eller mer elpiano du Ă€r ute efter? /Musiker (Ă€lskar hammond som du kanske ser)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.