SadamJR Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Expressen har en test i Elviskunskap. 20 frågor med facit, där man även kan se hur man ligger till jämfört med andra som gjort testet. Är inte riktigt nöjd med mina 16 rätt. Måste ha läst några av frågorna slarvigt. Hursomhelst, mycket nöje. http://www.expressen.se/1.1125279
Hellpig Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Du fick 10 rätt av 20 möjliga Hade väl inte trott att jag skulle få så många rätt heller...
Anders F Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Du fick 13 rätt av 20 möjliga Inte direkt något fan av Elvis om man säger så.
Claes Holmerup Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Jag fick 15 rätt trots att över hälften av frågorna var rena gissningar... 😲 Kan i princip ingenting om Elvis och har aldrig heller varit något fan.
JohnRick Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 18 av 20. Allmänbildningen kommer till sin rätt. Men det säger mer om Elvis än vad det gör om mig.
Assar Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 12 rätt! Men att Thin Lizzy gjort en låt om Elvis måste väl vara fel? Phil Lynnot gjorde en på sin första soloplatta, men det var ju inte med Lizzy ...
DieHard (oregistrerad) Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 16 av 20 och jag är inte heller någon fan av Elvis. Sorry farsan, men Elvis är jääävligt överskattad. Fatta det nån gång va? 😛
Burnie Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Hade väl inte trott att jag skulle få så många rätt heller... Men snälla Magnus, "The King" hör väl till allmänbildningen 😉 Mvh Björn
Hellpig Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 (redigerat) Men snälla Magnus, "The King" hör väl till allmänbildningen 😊 Mvh Björn Men att vara allmänbildad - det handlar väl om att kunna lite lagom mycket om saker o ting? 50% serru, talar för sig självt. 😄 edit: Alla orden ska vara med... 😕 Redigerat 9 januari 2010 av Hellpig
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.