Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

Det e då helvete va de tjötar i Praktik-tråden. Jag kommer själv avlägga 1-2 veckor gratis praktik av mitt sommarlov som jag själv frivilligt fixat, bara för att få arbetslivserfarenhet och lära mig saker, få in en fot oxå liksom. Väldigt svårt att få jobb annars.

Redigerat av Memphis
Postat
Det e då helvete va de tjötar i Praktik-tråden. Jag kommer själv avlägga 1-2 veckor gratis praktik av mitt sommarlov som jag själv frivilligt fixat, bara för att få arbetslivserfarenhet och lära mig saker, få in en fot oxå liksom. Väldigt svårt att få jobb annars.

Hänger så många bitterfittor här på forumet. ☺️

Skillnaden är att du har fixat din praktik själv och vet vad du ger dej in på. Varför går inte trådskaparen i svaromål?

Bitterfittan SadamJR.

Postat

funderar på att skaffa projektor istället för tv. har ju trots allt en perfekt vägg för ändamålet. ska mäta hur brett jag har. vänta lite....

Sådär. Lite drygt 2 meter. Rakt framför soffan dessutom. Det blir ungefär en 90" bild jag kan projicera där ☺️

Postat
funderar på att skaffa projektor istället för tv. har ju trots allt en perfekt vägg för ändamålet. ska mäta hur brett jag har. vänta lite....

Sådär. Lite drygt 2 meter. Rakt framför soffan dessutom. Det blir ungefär en 90" bild jag kan projicera där ☺️

Dyrt bara? 😄

Postat

Orka att en jag inte känner gick med i fancluben. Hur tänker man då? "Här är en grupp som är en fanclub för en kille jag inte känner och så står det att han kommer till tvåstad, och se där ja han hoppar på kortet. Det känns som en bra grupp, den går jag med i."

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.