Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 MÄH Nääee 🙂 mvh / uppstudsig tonåring Joh hooo!! 🙂 /envis förälder.
Overkill Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Nixon: "You should marry that woman." Frost: "Yes, isn't she wonderful?" Nixon: "More importantly, she's from Monaco. They don't pay any taxes there." xD
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Eller om man stöter på någon man känner på ett oväntat ställe och dom då frågar. "-Nemän, är du här?" 🙂 ja precis. om det händer typ 4 ggr om dagen under 9 månaders tid, då har du fått nog sen 🙂
Neosus Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Jag har handlat mjöl, smör, mölk, ballerina, fiskgratäng och kaffefilter! Sådeså!
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 jag tror jag ska gå och fråga om de sitter och tittar på tv nu.
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 En gång satt jag och nynnade med lite i en låt när jag satt framför datorn. Då tittade farsan in genom dörren och frågade om jag nynnade.
Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 En gång satt jag och nynnade med lite i en låt när jag satt framför datorn. Då tittade farsan in genom dörren och frågade om jag nynnade. 🙂 Blir bara bättre o bättre. 🙂
Neosus Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 De e jäkligt gott att bo själv utan dessa förbaskade föräldrar
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Såg ni?! En fråga som inte hade något på förhand självklart svar!!! OMG! :.o
Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 (redigerat) De e jäkligt gott att bo själv utan dessa förbaskade föräldrar Håller fullständigt med! Så djävulskt skönt att ha eget. 🙂 Ingen nån farsa som klagar på att man plockar i det färdigtvättade utan att sortera det... när han själv gör så. Eller när han klagade när någon råkade slänga färgat klädesplagg i korgen för vitt.. när det ändå inte var han utan vi bröder som fick sköta tvättandet... Eller klagade på att vi inte tog jämt i smörpaketet utan bildade en grop.... 🙂 Eller sade att vi inte fick äta på rummet när han själv gjorde det. 🙂 osv osv osv inte för att jag vill smutskasta min farsa men sånna saker var så sjukt störande.. Redigerat 7 mars 2010 av Memphis
Overkill Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 R2D2 har gått isönder jag vet en till tvåa som är lite trasig 🙂
Neosus Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Tommy Emmanuel - Borsalino Denna dära vill jag lära mig... 🙂
Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Tommy Emmanuel - Borsalino Denna dära vill jag lära mig... 🙂 fan va ball. 🙂
Recommended Posts