Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 jag var ute och sprang en sväng. lite farligt när snön på vägen hade tinat på dagen och hunnit frysa nu. glashalt. men jag klarade mig fint. inga brutna ben.
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 streamen jag hittade var för tung för att mitt mobila smalband skulle klara av den... hade gått hur bra som helst en förmiddag, men såhär på kvällstid är det bara blä. sen när jag flyttat får det nog bli trådbundet också.
Pico Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 How come? Varför jag fnittrade? Dels som vi varit inne på i tråden tidigare, här i norr har vi normalt sett beredskap för sånt här tjafs (snö). Sen var det som så småskaligt denna gång att det nästan blir sött istället för tragiskt. 😄
Overkill Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Fick mig o fnittra något... xD Tydligen är det samma kvalitet på cykelskjulen som det är på lägenheterna på liljansberget. Lyhört som f*n, har grannen fest två våningar nedanför på andra sidan huset så hör man musiken, och inte att förglömma det högklassiska ljudet av grannen som utgör sina behov på toaletten! Go Bostaden!
Pico Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 (redigerat) xD Tänkte på den som svarade på den där kommentaren, kanske han som sitter på dass och har fest. 😄 Eller ja, kanske inte nödvändigtvis fest på dass. 😄 Redigerat 7 mars 2010 av Pico
Overkill Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Hehe, en kompis på fejjan blev precis vän med tshirtstoretjejen. 🙂
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Helt underbart egentligen. Där står man, fullt påpälsad inför en liten promenad. Jacka, mössa, kängor, handskar. Då tittar morsan ut från köket och frågar om man ska gå ut. Eller när man är nysnaggad och hon frågar om man klippt sig. Eller när man står och kokar ägg och hon frågar om man kokar ägg. Jag är fruktansvärt glad att det inte är lika enkelt att skaffa vapen i sverige som det är i USA.
Fidden Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Hehe, en kompis på fejjan blev precis vän med tshirtstoretjejen. 🙂 THE BASTARD! 🙂
Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 (redigerat) Du kan ju öppna msn också memphan 🙂 Kan jag? Har du en öppnare på dig då? 🙂 Redigerat 7 mars 2010 av Memphis
Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 (redigerat) Näe de orkar jag inte! 🙂😱 Inser här att jag borde kört omvänd psykologi. Borde sagt: "-Nej, Grahn, du orkar inte eftersom du e så jävla lat 😄" För då hade Grahn sagt: "Det orkar jag visst!! 🙂 " Och så hade han nu suttit och njutit av goda scones. 🙂😛 Redigerat 7 mars 2010 av Memphis
Overkill Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Helt underbart egentligen. Där står man, fullt påpälsad inför en liten promenad. Jacka, mössa, kängor, handskar. Då tittar morsan ut från köket och frågar om man ska gå ut. Eller när man är nysnaggad och hon frågar om man klippt sig. Eller när man står och kokar ägg och hon frågar om man kokar ägg. Jag är fruktansvärt glad att det inte är lika enkelt att skaffa vapen i sverige som det är i USA. xD
Memphis Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 (redigerat) Eller om man stöter på någon man känner på ett oväntat ställe och dom då frågar. "-Nemän, är du här?" 🙂 Redigerat 7 mars 2010 av Memphis
Neosus Postat 7 mars 2010 Postat 7 mars 2010 Inser här att jag borde kört omvänd psykologi. Borde sagt: "-Nej, Grahn, du orkar inte eftersom du e så jävla lat 😛" För då hade Grahn sagt: "Det orkar jag visst!! 🙂 " Och så hade han nu suttit och njutit av goda scones. 🙂😱 MÄH Nääee 🙂 mvh / uppstudsig tonåring
Recommended Posts