debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Visste inte ifall det var en referens till hon den där Ebba som har något tv-program kring prinsessans bröllop eller nå sånt.Men jag fick det inte att gå ihop riktigt. TV + Gote? Prinsessa + Gote? Ebba + Gote? Gote + Gote? Edit: Korta svaret är då "Nej, inte übersnabb idag!" Märklig grej igår med det programmet! Det första jag ser när jag slår på det programmet är en kompis!! Vad f*n gjorde han i studion?
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Märklig grej igår med det programmet! Det första jag ser när jag slår på det programmet är en kompis!! Vad f*n gjorde han i studion? Vad gjorde han i dig? 😕
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Exponeringsträning. Finns det inga 20 random personer du kan ringa till? Att ringa sen lär ju gå mycket enklare. 😕 Sveriges befolkning – kompisar/bekanta/släkt > 20 xD
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Sveriges befolkning – kompisar/bekanta/släkt > 20 xD Ring mig om du vill värma upp! :]
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Tack för inviten, men jag har bestämt att jag ska ringa klockan 5. Vi får se hur (om) det går xD
debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Sveriges befolkning – kompisar/bekanta/släkt > 20 xD Så talar en man av logiken! 😕
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Tack för inviten, men jag har bestämt att jag ska ringa klockan 5. Det blir bra. xD Fixat. 😛
debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Vad gjorde han i dig? 😛 Han var i tv-rutan! Det första jag ser en sekund efter jag trycker på ettan på fjärren. Såg du honom? Ett stort djävla hövve!!
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Han var i tv-rutan! Det första jag ser en sekund efter jag trycker på ettan på fjärren. Såg du honom? Ett stort djävla hövve!! Jo jag förstår att han var i tv-rutan... 😛 Nepp, såg inte programmet. Bara zappade igenom och såg att det var debatt.
debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jo jag förstår att han var i tv-rutan... 😛 Nepp, såg inte programmet. Bara zappade igenom och såg att det var debatt. Var det så det hette!!?? DÅ ..... fattar jag. Han satt bredvid Ebba.
debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Eller om det var snett ovanför? Kommer hastigt inte ihåg. Grejen var att jag var precis tvungen att gå ut o handla innan de stängde(mat till jobbet idag), så när jag kom tillbaka sedan var det slut...
debatt Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Hon som håller i Debatt är rödhårig och heter Belinda. Belinda är ett mysigt namn.
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 (redigerat) Är han smålik Ebbe Carlsson? 😛 Edit: Den smalare varianten av Ebbe, vilket tyvärr betyder aids-sjuk. Menar inte att den karl som sitter bredvid Ebba ser aids-sjuk ut dock. Redigerat 5 mars 2010 av Pico
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Det slog mig precis att nu är en väldigt ostrategisk tid att ringa på. Klockan fem en fredageftermiddag är ju typ den stressigaste delen av en vecka. 😛
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Tjejen med grabbeeeeen! (eller möjligtvis Shane Macgowen)
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Nu ska jag lyssna på en asful radiointervju med prix xD
Overkill Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Nu JÄVLAR! THIS PAGE WILL BE AWESOMELY DEVILISH! HA nu fattade jag att jag tog sidan 666 xD
Pico Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 När kommer den där kartan över vårens ankomst på SMHI.se? Ahh där var den. 😛
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 jag tycker aftonbladet kan sluta trycka upp benbrottsbilder i ansiktet på mig 😛
Fidden Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Ahh där var den. 😄 😄 undrar om jag har haft den som status också, inte omöjligt 😛
Recommended Posts