Pico Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 (redigerat) Jag trodde Norge hade gjort dåligt ifrån sig, men de ligger ju högt upp. Kan tänka mig de är missnöjda ändå. Genom tiderna har de skördat rätt många medaljer, och missar de en medalj till Sverige i skidor tex lär de själva inte vara speciellt nöjda. Vi hade dessutom ledning i skidmedaljer fram tills damernas stafett, i detta OS. 😄 Redigerat 27 februari 2010 av Pico
Pico Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Skidskyttebackhoppningsstafett skulle kunna vara spännande.
Dingbats Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Jag undrar om jag är sjuk eller om det bara är tvålen jag råkade få i mig i gårkväll.
Pazo Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Kunde ju fan inte "torka" mig för träningsvärken 😄
Dingbats Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Kunde ju fan inte "torka" mig för träningsvärken 😄 Vad är det för udda torkningsmetod som måste stå inom citattecken..?
Overkill Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 fan vad fett det var igår! sen kom vi hem och kollade på curling i en timma
Pazo Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 jag blev kvar vaken å kollade på medaljutdelningen också efter du dragit 😄
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Hämtat min gura nu. 🥰 Dock hade dom lyckats slarva bort min softbag nånstans på vägen.. 😄 Men de skulle fixa det. Tror dock inte det e samma gitarr som jag lämnade in. För det e andra strängar på och skydsplasten på plektrumskyddet e på igen.. 😉 Iofs gött me helt ny då. 😄
Dingbats Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Hämtat min gura nu. 🥰 Dock hade dom lyckats slarva bort min softbag nånstans på vägen.. 😄 Men de skulle fixa det.Tror dock inte det e samma gitarr som jag lämnade in. För det e andra strängar på och skydsplasten på plektrumskyddet e på igen.. 😉 Iofs gött me helt ny då. 😄 Vad lämnade du in den för?
Overkill Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Körde de våldtäktsmanslåten? Japp! Vi hamnade längst fram med och jääävlar vad folk tryckte, en gång när alla hoppade så tryckte dom mitt i hoppet så jag fastnade i luften xD Har ont lite överallt i kroppen nu.
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 (redigerat) Den hade halsfluss 😄 😉 Nä, under julen när jag hade upp den te uddevalla så blev den lite krockig i trät vilket gjorde att flera toner blev cp och andra rasslade, så gick typ inte att spela på den. Och hjälpte inte att försöka skruva rätt halsen på justeringsskruven. Redigerat 27 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 en gång när alla hoppade så tryckte dom mitt i hoppet så jag fastnade i luften xD Har ont lite överallt i kroppen nu. 😆😆😛 Kan se bilden framför mig. xD hade ni fest igår? Eller var ni ute?
debatt Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 (redigerat) jag fastnade i luften 😆 Hade jag varit dig hade jag omedelbums försökt få tag på någon som förevigat detta mirakulösa ögonblick i sin mobil e.d. Inte lätt kanske, men... [obs talspråk] p.s. Jag kan definitivt inte ens se den bilden framför mig! d.s. Redigerat 27 februari 2010 av debatt
debatt Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Den hade halsfluss 😆 😆 Nä, under julen när jag hade upp den te uddevalla så blev den lite krockig i trät vilket gjorde att flera toner blev cp och andra rasslade, så gick typ inte att spela på den. Och hjälpte inte att försöka skruva rätt halsen på justeringsskruven. Då undrar jag hur i helvete de lyckades räta ut det!! Var det på Gitarren? Åke Björnstad? Musikverkstan?
Overkill Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 😆😆😛 Kan se bilden framför mig. xD hade ni fest igår? Eller var ni ute? Vi var ute på maskinen, hade egentligen tänkt sitta på nån nationspub innan men det var fullt överallt så vi fick dricka 3 folköl var på sjukt kort tid som plan b. Åt dessutom pizza då så man blev stört mätt. Sen var Mashup DJs och dom var sjukt grymma, och sen så gick maskinen på och då blev det riktigt ösigt och trångt och skönt. Dessutom var nån snubbe som höll på och göra dokumentär framme hos oss när vi stod i kö, kul för mig som inte alls känner till bandets musik så bra xD
Dingbats Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Vi var ute på maskinen, hade egentligen tänkt sitta på nån nationspub innan men det var fullt överallt så vi fick dricka 3 folköl var på sjukt kort tid som plan b. Åt dessutom pizza då så man blev stört mätt. Sen var Mashup DJs och dom var sjukt grymma, och sen så gick maskinen på och då blev det riktigt ösigt och trångt och skönt. Dessutom var nån snubbe som höll på och göra dokumentär framme hos oss när vi stod i kö, kul för mig som inte alls känner till bandets musik så bra xD Du blir kändis!
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 (redigerat) Då undrar jag hur i helvete de lyckades räta ut det!! Var det på Gitarren? Åke Björnstad? Musikverkstan? Ja, alltså, den blir ju inte krokig så att halsen böjer sig direkt. xD Utan man ser det inte ens, men krävs ju inte mycket för att det ska bli konstigt. Men tydligen ett vanligt fel under vintertid och oftast så går det att justera på skruven som finns på alla ackeguror, men inte alltid. Det var på Musikbörsen som hade skickat den till leverantören. Redigerat 27 februari 2010 av Memphis
debatt Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Tror du fick ett annat exemplar faktiskt. Plasten på plektrumskyddet är en ledtråd.
Memphis Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 (redigerat) Japp. Så jag klagar inte. 😆 Dock var den mer svårspelad, men tror det har me strängarna att göra. Säkert standardsträngarna och så har den legat i lager ett bra tag. Hade innan dyra Elexir som var riktigt sköna. Redigerat 27 februari 2010 av Memphis
Dingbats Postat 27 februari 2010 Postat 27 februari 2010 Men strängarna är ju inte så konstigt att de byter. På tal om det så har jag haft samma strängar på båda mina gitarrer i ett par år nu nästan... kanske dags att göra nåt åt det.
Recommended Posts