Fidden Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Historien upprepar sig, och sverige tappar i andra halvan.
Fidden Postat 24 februari 2010 Postat 24 februari 2010 Jag fick lära mig att aldrig skriva "och" efter ett kommatecken, och det är en regel jag håller benhårt på!
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Och jag fick lära mig att aldrig börja en mening med och.
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Haha, enligt kommentatorn har kanada bara en spelare som spelar i kanadensisk klubb. "Resten av spelarna spelar i amerikanska klubbar" säger han sedan. xD
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Ska jag klämma i mig en semla till är frågan. Skitnödig dock.
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Vad menas med ÅTERBETALNINGSBAR resa? SJ ger 50% på tågbiljetten inom Sverige om det avser en återbetalningsbar resa. Ska den vara köpt långt i förväg eller vad är kravet månntro?
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 jag kollar hockey nu. Kanada chock-öppnar. 3-0. KOM IGEN NU RYSSLAND!
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 jag har märkt att jag börjat över-använda binde-streck.
slejnard Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 vill va uppe å se hockey men ändå sova..fan vad svårt. sheissesömn
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 vill va uppe å se hockey men ändå sova..fan vad svårt. sheissesömn Fanatiker? Det är ju inte ens Svea Rike som spelar! 😉
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Se där, semifinal för curlingherrarna! Oväntat, de är ju helt nya på banan.
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
slejnard Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Curlingen är ju höjdpunkten på hela OS! ja den lever upp vart 4 år 😄 fanatiker? 😉
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 ja den lever upp vart 4 år 😄fanatiker? 😉 Ja, helt klart! Fast jag tränar mellan OS-na också. OS i Nagano var det allra första spelet jag köpte till PlayStation. Eller rättare sagt, jag fick med ett spel när jag köpte mitt PS1 och valde då OS i Nagano. Och det fanns curling med på skivan. Har nog spelat x antal hundra matcher. Jag skulle vara en fantastisk kapten. Men tyvärr vet jag inga hallar för detta. Min brorson spelade på prov, men sa att det var inget för honom - att det var assvårt. Konstigt, han har extremt bollsinne.
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 (redigerat) Curling Herrar o Damer. Ishockey Damer o Herrar. Charlotte Kalla Lindsey Vonn Det kollar jag i första hand. I andra hand, allt annat. Redigerat 25 februari 2010 av debatt
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 In och kör skiten av dem nu, Bryzgalov! holländskan blev diskad!
debatt Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 DieHard tycker att jag är skum. Själv tycker jag att jag är den mest normale på hela forumet. Är det skumt?
Fidden Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 om typ 30 minuter ska jag gå till sängs. Om typ 2 timmar och 45 minuter ska jag gå till upps.
SadamJR Postat 25 februari 2010 Trådstartare Postat 25 februari 2010 DieHard tycker att jag är skum.Själv tycker jag att jag är den mest normale på hela forumet. Är det skumt? Ivar lo johansson skrev en gång att den enda skit som luktar gott är ens egen, eller nåt sånt. Jaha, är det hocky nu. Vilken tur att jag vaknade av en ren tillfällighet.
SadamJR Postat 25 februari 2010 Trådstartare Postat 25 februari 2010 Andra perioden. Vore bra om sverige kunde börja bekräfta renbergs teser om hur överlägsna dom ska va i den här matchen.
SadamJR Postat 25 februari 2010 Trådstartare Postat 25 februari 2010 Äntligen en sån där riktig foppapassning. Reducerat. Var är alla?
Recommended Posts