Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
I maj i stockholm någonstans.

Hmm möjligen möjligen, beror på hur mycket pengar jag har. Mest för att hon är snygg isåfall för så jävla bra är de inte. Vitlöksbröd är ASGOTT.

Postat
Har nog fan lite vuxenprobbs... Fett trött och lite ont i ryggen. vid svanken... å andra sidan har jag öst som in i helvete i två kvällar i rad så de är nog akseptabelt 😄

Har du skottat snö?

😠

Postat

Trehundra spänn!!! Isåfall ska jag vara garanterad sex med antingen Zooey eller nån ashet brud i publiken om det ska vara värt!

Postat
Trehundra spänn!!! Isåfall ska jag vara garanterad sex med antingen Zooey eller nån ashet brud i publiken om det ska vara värt!

Vad hette det där bandet som slängde ut "den gyllene kondomen" i publiken, och den som fångade den fick komma backstage och sätta på en av tjejerna i bandet?

Postat
Har aldrig hört talas om henne förut. Kan inte bestämma mej för vad jag tycker, och det är alltid uppfriskande.

Skönt att nån brydde sig. 🙂

Londonbo med grekiskt påbrå.

Klassiskt utbildad på piano o sång.

En del utmärkelser.

Udda musik.

Independent.

Släppt flera plattor.

Postat
Vad hette det där bandet som slängde ut "den gyllene kondomen" i publiken, och den som fångade den fick komma backstage och sätta på en av tjejerna i bandet?

Rock sisters?

Postat

🙂

FAN VA GRYMT!!!! 😮

Postat

Trehundra spänn bara? Är de helt okända??

🙂

Postat

Det låter ju asbra. Jag vet att Black Dice brukade bli fulla och slå folk i publiken. Det är inte lika bra.

Postat
Trehundra spänn bara? Är de helt okända??

🙂

Det är ingen arenarock vi pratar om. I den här världen är 200 spänn ett tecken på att det är stort band som kommer. 120 spänn är väl normalt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.