Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Dumma sebbe smittade mig med sin sjukdom igår när jag var utmattad och trött 😄
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Hmm...höra av mig eller ej? Höra av sig - Too needy / Inte höra av sig - inte brydd enough. Jävla kuggsituation. Jag hade nog legat lite lågt, speciellt då du försökte kolla av läget igår. 😄
Overkill Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Höra av sig - Too needy / Inte höra av sig - inte brydd enough. Jävla kuggsituation. Jag hade nog legat lite lågt, speciellt då du försökte kolla av läget igår. 😄 Är det då man kör "oj mobilen låg i fickan och jag märkte inte att den ringde dig!" eller "oj råkade skicka sms till fel person!" för att hitta mellanvägen? 😄
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Är det då man kör "oj mobilen låg i fickan och jag märkte inte att den ringde dig!" eller "oj råkade skicka sms till fel person!" för att hitta mellanvägen? 😄 😄
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Näe, nu sväljer jag fan stoltheten. Går nog lätt ner i magen, med tanke på att jag ändå inte har så mycket att svälja... 😄
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 (redigerat) Mäh! Oj, ninjad. Redigerat 2 februari 2010 av Pico
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Roger snackar inte alls i längsta atm! För du tjatar vidare på msn. ffs!
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Inte direkt så man missförstår det, men såg lite kul ut. 😄 NYHETER:Expojkvän åtalad misstänkt för mordförsök och människorov på sin flickvän SPORT: ... och nu tar han upp jakten på Sedin
Pico Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 (redigerat) 😆 Eller ja alltså, inte kul på det viset... men aja.. 😄 Redigerat 2 februari 2010 av Pico
Recommended Posts