Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

Kanske itne, wikiade lite...

"The most common tuplet (Schonbrun 2007, 8) is the triplet (Ger. triole, Fr. triolet, It. tripletta, Sp. tresillo), shown at right."

Låter ju som något begrepp ovanför triol. Jag vet inte. 😕

Postat

Nu tycker jag det känns som puckelpisten på TV blivit framskjuten, men den har säkert varit schemalagd till 13:25 hela tiden. 😕

Postat (redigerat)
Kanske itne, wikiade lite...

"The most common tuplet (Schonbrun 2007, 8) is the triplet (Ger. triole, Fr. triolet, It. tripletta, Sp. tresillo), shown at right."

Låter ju som något begrepp ovanför triol. Jag vet inte. 😕

Ja precis. Det används tydligen på danska men har aldrig sett det på svenska.

EDIT: Jag skrev "tuplett", men det låter ju som en larvig felsägning för "kuplett".

Redigerat av Dingbats
Postat
Nu tycker jag det känns som puckelpisten på TV blivit framskjuten, men den har säkert varit schemalagd till 13:25 hela tiden. 😕

Lite kul, eller tragiskt... osäker. Men hur som helst märkligt att jag beklagar mig över att det inte börjar nån gång osså har det varat i 10 minuter redan.

Postat
Lite kul, eller tragiskt... osäker. Men hur som helst märkligt att jag beklagar mig över att det inte börjar nån gång osså har det varat i 10 minuter redan.

Var ju ett jävla sätt att leet-posta på också. 😕

Postat

Jag käkar tefat med sötsurt pulver, som vanligt.

Kardemummaskorpor med Roiboosthé av blåbär och en skugga mjölk och två teskedar raffinerat vitt socker.

Postat

Nej, det tar inte så lång tid, men det är ju så svårt! 😮

Postat

Är det inte jävligt tråkigt att vara anställd och ha månadslön? Det är ju härligare att få betalt för nånting konkret.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.