debatt Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 (redigerat) Vad var det för ufoföretag? 😆 Det finns ju knappt ett visitkort längre som inte anger telefonnumret med +. Det var faktiskt ett av de större webbföretagen för musikinstrument, antagligen ett i England, kan ha varit Tyskland också. Minns inte, för jag har väl handlat från 10 stycken under den tiden. Om jag letade i mina mailboxar kunde jag nog få fram det. Men orka!! (jösses, trodde aldrig jag skulle få möjlighet att använda det uttryck som Overkill o Paz använder så mycket). 😆 Personligen trodde jag de hade nån tillfällig sommarjobbare där just då eller nåt. Men minns jag rätt så var det från typ inköpsansvarig. Imuso? Dolphin? Redigerat 8 mars 2010 av debatt
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Och i detta fallet får ni lita på mig för oh ah oh ah eh jag är helsingborgare. 😆
Pazo Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Fan vad det utsar här. Man skulle ju kunna ha fetaste hemmafesterna
Overkill Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Simian Mobile Disco kommer till arvika. audacity of huge 😆
Overkill Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Haha, rullstolscurling i paralympics. Bara jag som tänker mig att det är folk i rullstolar som är stenarna? xD
debatt Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 (redigerat) Bara jag som tänker mig att det är folk i rullstolar som är stenarna? Ja. Har det börjat, vilken kanal? Har Sverige några chanser? Redigerat 8 mars 2010 av debatt
Dingbats Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Min hatt den har (sin π/2 + cos π/2)² - (sin π + 2eiπ) kanter
Dingbats Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Jag vill skriva massa bra låtar och göra en syntplatta. Inte Depusch Mode-aktigt, mer lite najs Casiosyntar.
Dingbats Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Köp en jävla massa syntar först och skriv några bra låtar.
Pazo Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Köp en jävla massa syntar först och skriv några bra låtar. Men då står ju inte du för något
debatt Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Jag vill skriva massa bra låtar och göra en syntplatta. Inte Depusch Mode-aktigt, mer lite najs Casiosyntar. pling plong
Recommended Posts