Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Tror det hela skall ske i baksätet på en Opel, bara. En Opel på motorvägen så blir det både omega och big bang... 😄
Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Usch, fick just meddelande om att brf:en har egen grupp. :/
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Huga vad stalkad jag känner mig helt plötsligen... The stalker becomes the stalkee... xD
Micke H Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Grattis på den internationella kvinnodagen! Njut av det, för imorgon behandlar jag dig och alla andra kvinnor lika sexistiskt som vanligt. 😄 /Micke Skrev jag till mina kära mor. Men mitt undermedvetna protesterar mot att använda ordet "sex" i mina mailkonversationer med min mor...
Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 The stalker becomes the stalkee... xD Sjukt otäckt, menar har de en lista de går igenom och söker upp folk liksom? Fy fan... 😄
Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Det brukar kallas "påsarna". Jag använder dem för att uttrycka trötthet. jag har nötter i min påse.
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Skrev jag till mina kära mor. Men mitt undermedvetna protesterar mot att använda ordet "sex" i mina mailkonversationer med min mor... Varför dessa protester? Hade inte din mor nuppat med din far den där sommarkvällen så hade du inte haft nån mejlkonversation med henne. 😄
Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Men blääää, så här ville jag ju inte ha starten på en måndag och ny vecka. 😄
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Men blääää, så här ville jag ju inte ha starten på en måndag och ny vecka. 😄 Bara så du vet, i Sverige startar alltid veckorna med måndagar... 😱
Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Bara så du vet, i Sverige startar alltid veckorna med måndagar... 😄 Var läste du det någonstans? 😱
Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Eller kanske antidepressiva? Behöver bara gå på apoteket... Men då går jag ju hellre till sängen. 😱😄
Recommended Posts