Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Jag gick sönder av den här igårkväll. Höll på att väcka hela kvarteret tror jag xD
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Jag gick sönder av den här igårkväll. Höll på att väcka hela kvarteret tror jag xD 🙁
Overkill Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Ikväll ska det snöa här och imorgon ska det vara -9°C. 🙁
Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Ikväll ska det snöa här och imorgon ska det vara -9°C. 🙁 Nu tycker jag du går händelserna för långt i förväg 😄
Overkill Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 jag älskar death cab 😄 hoppas dom kommer hit i sommar, i så fall så ska jag åka dit dom kommer vart det än är och vad det än kostar. om jag måste åka ensam så får jag väl göra det. det vore musikorgasm iaf 🙁
Micke H Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Do it. 🙁 För min del är det inte långt kvar tills Opeths jubileumsspelning på Circus. 😄 Kommer bli ALL KINDS OF AWESOMENESS! 🥰
Micke H Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Har redan Opeth, Kiss och Sonisphere inbokade. Och nu vill flickvännen dra med mig på Iron Maiden/Dream Theater-turnén, antingen i USA eller om dom förhoppningsvis kommer till England. 😄
Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 "Vi som älskar våra söner i vått och torrt", men varför en grupp på facebook... VARFÖR?! 😄
Micke H Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Betyder det att man inte älskar sin son om man inte är med i den gruppen? 😄 Håller med, finns så sjukt mycket meningslös skit på Fejjan egentligen...
Micke H Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 I början gick jag med i många såna där grupper, men för ett tag sen rensade jag bort all sån skit från min Facebook och avböjer ALLA jävla förfrågningar jag fått.
Fidden Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Håller med, finns så sjukt mycket meningslös skit på Fejjan egentligen... Ja, vad fan ska man exempelvis med en kind till? Eller området ovanför kinden men under ögat, vad heter det området och vad fyller det för funktion?
Micke H Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Hmm, det finns tydligen en sexställning som heter "The omega position". 😄 Undrar om den involverar nån slags hopp i tiden? För den delen, var passar i så fall "the big bang" in någonstans? 😱
Pico Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Hmm, det finns tydligen en sexställning som heter "The omega position". 😄 Undrar om den involverar nån slags hopp i tiden? För den delen, var passar i så fall "the big bang" in någonstans? 😱 Tror det hela skall ske i baksätet på en Opel, bara.
Gote Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Ja, vad fan ska man exempelvis med en kind till? Eller området ovanför kinden men under ögat, vad heter det området och vad fyller det för funktion? Det brukar kallas "påsarna". Jag använder dem för att uttrycka trötthet.
Recommended Posts