SadamJR Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 På lördagt vill dom att frivilliga ska komma och skotta bort snön från kopparvallen. Man får korv och kaffe. Undrar om man ska ta med skyffel?
debatt Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Nu lyssnade jag på dansk webbradio... räknas det också som radio? FIDDEN FIDDEN!!!! i så fall, jag har hört på radio idag, fyra minuter! Vad danskarna pratar svenska konstigt!! De uttalar bara vokalerna har jag kommit på och om man ser ut som en chimpans som ska pussa eller en som bara har framtänder och tuggar så går det såå mycket lättare att prata danska. 🙂
debatt Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 På lördagt vill dom att frivilliga ska komma och skotta bort snön från kopparvallen. Man får korv och kaffe. Undrar om man ska ta med skyffel? Jaså, du bor nära där! Då fattar jag varför du håller på Åtvid. Bara armbågen håller, så...
SadamJR Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 Det fanns en chimpans som kunde tala, men han lärde sej bara två ord om jag minns rätt.
SadamJR Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 Jaså, du bor nära där! Då fattar jag varför du håller på Åtvid.Bara armbågen håller, så... Har funnit genom åren att ordet/uttrycket "man" ganska sällan inkluderar mej.
SadamJR Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 Nu ska jag ned till tvättstugan. Ska du tvätta en maskin?
Pico Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Uttråkad, och tänkte... ifall jag hade nån filmkanal, vad skulle jag kunna kolla på då? Canal+ Outlander TID: 13:55 - 15:50 Amerikansk action från 2008. Mitt under vikingatiden kraschlandar en man från en annan värld på jorden och släpper av misstag lös ett fruktansvärt monster i glesmarkerna. Odjuret förintar allt som kommer i dess väg och för att stoppa det måste rymdfararen vinna de primitiva vikingarnas förtroende. I rollerna: James Caviezel, Sophia Myles, John Hurt. Regi: Howard McCain. Låter ju verkligen helt fantastiskt... 😄
Fidden Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Du kan ju kolla på sista delen i iran-dokumentären annars. Det gjorde jag precis.
Pico Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Du kan ju kolla på sista delen i iran-dokumentären annars. Det gjorde jag precis. Oj, ett alldeles lysande förslag!
Gote Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Uttråkad, och tänkte... ifall jag hade nån filmkanal, vad skulle jag kunna kolla på då? Canal+ Outlander TID: 13:55 - 15:50 Amerikansk action från 2008. Mitt under vikingatiden kraschlandar en man från en annan värld på jorden och släpper av misstag lös ett fruktansvärt monster i glesmarkerna. Odjuret förintar allt som kommer i dess väg och för att stoppa det måste rymdfararen vinna de primitiva vikingarnas förtroende. I rollerna: James Caviezel, Sophia Myles, John Hurt. Regi: Howard McCain. Låter ju verkligen helt fantastiskt... 😄 ! 😎
SadamJR Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 Undrar om det är media eller synen på självmord som har förändrats. Numera skriver man om kändisar som tar livet av sej.
Dingbats Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Natrium uran svavel kisel arsenik jod antimon gallium tantal rohypnol iridium xenon astat molybden erbium dysprosium skandium aktinium magnesium palladium litium europium radon nickel.
Pico Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Natrium uran svavel kisel arsenik jod antimon gallium tantal rohypnol iridium xenon astat molybden erbium dysprosium skandium aktinium magnesium palladium litium europium radon nickel. Do it! 😄
debatt Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Har funnit genom åren att ordet/uttrycket "man" ganska sällan inkluderar mej. Jaså, man bor nära där! Då förstår jag varför han/hon/den/det/dom håller på Åtvid. Bara man håller, så...
debatt Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 John Hurt har verkligen utvecklats. Vad är det för nåt? 😄
debatt Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 "Vad är Robert Aschberg?" Favvo-lajnen från Jeopardy. Vad var det rätta svaret i Jeopardy?
SadamJR Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 Vad är det för nåt? 😄 Utveckling är när saker och ting går framåt och förbättras.
debatt Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 SadamJr gjorde ju en bajstråd. Nu har det visat sig att min tråd om förslag på hur man på bästa sätt kan skriva på sidan av en digipak/jakebox eller liknande, också är en skittråd. Nästan noll intresse. Undrar hur folk bär sig åt eller om de ens bryr sig om kanten om de ska släppa en egenproducerad cd? Eller också lämnar alla in till screentryck och betalar 5000 för det, men det tror jag inte...
debatt Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Utveckling är när saker och ting går framåt och förbättras. Jo, men jag har inte hört talas om John Hurt. Blodige Burt däremot vet jag vem det är. Honom växte jag upp med.
SadamJR Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 "Vad är Robert Aschberg?" Favvo-lajnen från Jeopardy. Ett program jag saknar, men inte med svensk tvs mest talanglöse evighetsmaskin, vad han heter, som tog över efter härenstam.
debatt Postat 4 mars 2010 Postat 4 mars 2010 Ett program jag saknar, men inte med svensk tvs mest talanglöse evighetsmaskin, vad han heter, som tog över efter härenstam. Adam Alsing?
SadamJR Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 Jo, men jag har inte hört talas om John Hurt. Blodige Burt däremot vet jag vem det är. Honom växte jag upp med. John hurt är en känd skådespelare som numera mest är med i såna filmer som den som nämndes. Har aldrig gillat honom själv dock.
SadamJR Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 Adam Alsing? Den mannen måste ha skapliga hållhakar på diverse tv-chefer och tv-producenter.
SadamJR Postat 4 mars 2010 Trådstartare Postat 4 mars 2010 Jo, men jag har inte hört talas om John Hurt. Blodige Burt däremot vet jag vem det är. Honom växte jag upp med. Var det han som var med i en ulf lundell-låt
Recommended Posts