Overkill Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 janice prix ska kanske ut i europa i sommar och jag kanske ska med. det vore kul.
Micke H Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Hade en tjejpolare som för några månader sen sa "Once you go black, you never go back." Min reaktion: 😮 😮 😮 😆
Dingbats Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 janice prix ska kanske ut i europa i sommar och jag kanske ska med. det vore kul. Shit! Som trummis då eller bara som påhejare?
Overkill Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Shit! Som trummis då eller bara som påhejare? Påhejare! Tills jag genomför min masterplan och hugger av fingrarna på den nya trummisen! Nej men kan ju vara kul. Har ju körkort med.
Dingbats Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Påhejare! Tills jag genomför min masterplan och hugger av fingrarna på den nya trummisen! Nej men kan ju vara kul. Har ju körkort med. Just det, du kan ju vara chaffis. Nämen najs!
Overkill Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Jag vill nog egentligen kanske inte ha sommarjobb. Jag vet inte riktigt. Är väl likgiltig egentligen.
Dingbats Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Nu har jag plitat ihop ett jättefint brev med skrivstil i bläck på styvt brevpapper som jag ska skicka till Posten. Då kan de inte neka mig jobb.
Dingbats Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Tänk om dom tappar bort det! Isåfall är de så inkompetenta så då vill jag inte jobba där.
Dingbats Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Jag borde nog sätta på ett extra frimärke för säkerhets skull.
Recommended Posts