Pico Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 SVT2 TID: 09:50 - 11:00, Fredag, 5 mars 2010 Alpint Damernas superkombination, första åket. Världscupen Crans Montana. Kommentator: Björn Becksmo, Anna Ottosson. Vonn, Pärson, Mancuso. Alla dom stora namnen är hemkomna från OS och tillbaka i backarna för att göra upp om den alpina världscupen. Första åket. Dags o börja ladda. 😆
Neosus Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 När Xhyntia sveper över Sverige är risken stor för problem i trafiken. ...vadå e hon snygg?? 😆
Gote Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 När Xhyntia sveper över Sverige är risken stor för problem i trafiken. ...vadå e hon snygg?? 😆 Jodå, hon kan få karlarna att falla... 😄
Dingbats Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Ska kalla min novellsamling efter den novell jag finner vara bäst och inte efter den första jag skrev i kronolgisk ordning s.a.s.För nästa novellsamling skulle i så fall heta som den första novellen i den samlingen. Och varför det? Det är ju den 26e... Ett tag tänkte jag att jag skulle ta en fras ur en novell och kalla den det - för jag vill inte lyfta fram en enskild novell. Kalla den "Det oändliga namnet".
Micke H Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Nej, om man skulle skita i det här nu... 😆 FUCK THIS SHIT!
Fidden Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 FUCK THIS SHIT! s, h, i och t kan man bygga många ord med. Shit. This. Sith. Isth....
Micke H Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Hon var osexig. Det är Jessica Simpson. That goes without saying. En av världens mest blonda människor... 🙂
Neosus Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Jag säger då det! Jag vill se folk skapa bra musik istället för att disskutera 16 vs 24 bitar 🙂 Jag ska skriva en låt i Diss sen nångång...
Recommended Posts