Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Jag formaterade datorn för nån vecka sen och då blev det konstigt med min backup sen så allt jag gjorde mellan 23 januari och 7 februari försvann. Fan va drygt! 😄 Lite sopigt gjort men fett jobbigt! xD
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Vadå sopigt! Jag gjorde en backup samma dag som jag formaterade men sen när jag skulle hämta saker från hårddisken så hittade den inte den senaste backupen.
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Vadå sopigt! Jag gjorde en backup samma dag som jag formaterade men sen när jag skulle hämta saker från hårddisken så hittade den inte den senaste backupen. aha. Surt.
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 hiphop är riktigt najs ändå. Jag har gjort en del hiphop. 😄
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Jag har gjort en del hiphop. 😄 Låt mig höra!
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Jag gör värsta feta pastasalladen nu. 😄 Bokstavligt talat.. för jag har feta ost i den... guhuhuhuhu xD
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 (redigerat) En låt ligger på forumet men ge mig din msn istället så blir det enklare att skicka flera låtar. xD Redigerat 14 februari 2010 av Memphis
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 min msn är sebbe punkt a snabela telia punkt com men du måste tyvärr ladda upp dom för skickar man filer på msn på mac så tar det typ en halvtimme för att få över en musikfil.
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 här e iaf den som ligger på forumet. Det var typ min första låt, för 2 år sedan eller nått. xD https://www.studio.se/index.php?autocom=d...p;showfile=3592
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Denna gjorde vi typ ett år senare, blev rätt cool. 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Orkester-Hiphop liksom. 😆
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 vi har tänkt köpa massa billiga gamla 70-talsvinyler för att hitta saker att sampla. förr i tiden såg jag alltid massa folk på blocket som sålde hela backar fulla med vinyl asbilligt men nu hittar jag inga.
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 (redigerat) Ska ni sampla backar? 😳 guhu. Inte ens kul. Hörde en hiphoplåt där de samplat delar från en pianoversion av en Final Fantasy-låt. Rätt ball ändå. http://open.spotify.com/track/0sLSXkDnAJBuYNTFiM3vkZ Den har jag spelat ju. 🥰 Redigerat 14 februari 2010 av Memphis
Fidden Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 jag är lite muntorr idag. tur att man inte ska åka tunnelbana.
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Några av mina favorithiphoplåtar (med spotifylänkar): Kid Cudi – Sky Might Fall Jay-Z – Empire State of Mind RUN-DMC – It's Tricky Black Star – Definition Kanye West – Diamonds From Sierra Leone Talib Kweli – Listen!!! Mos Def – Speed Law Eminem – The Way I Am
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 jag är tjock idag. tur att man inte ska åka tunnelbana. 😳 🥰
Dingbats Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 RUN-DMC – It's Tricky Den kommer jag ihåg från SSX Tricky.
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 (redigerat) Okej, Jury Memphis då: Kid Cudi – Sky Might Fall --Tråki. xD Jay-Z – Empire State of Mind --Den e bra. RUN-DMC – It's Tricky --🥰 Den me. Black Star – Definition --Inte hört, Soft! Kanye West – Diamonds From Sierra Leone --Flippat intro. 😳 Skön. Talib Kweli – Listen!!! --Tråki. xD Mos Def – Speed Law --Mja.. mjo Eminem – The Way I Am --Eminem e kung. 😄 Redigerat 14 februari 2010 av Memphis
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 (redigerat) Hilltop Hoods diggar jag! Men bland den bästa hiphop-låten som finns e denna me Gangstarr! 😳 Grym text, fett rappande, skönt beat. Redigerat 14 februari 2010 av Memphis
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Kid Cudi – Sky Might Fall --Tråki. xD – tråkig? 🥰 Den är ju asfet, Kanye som proddat med!Jay-Z – Empire State of Mind --Den e bra. RUN-DMC – It's Tricky --😄 Den me. Black Star – Definition --Inte hört, Soft! – ONE TWO THREE, MOS DEF AND TALIB KWELI! Den är apgrym! Jag och pazo brukar gå runt och sjunga på den 😄 Kanye West – Diamonds From Sierra Leone --Flippat intro. 😳 Skön. – Min favoritlåt med Kanye! Asgrymt när Jay-Z kommer in 😄 Talib Kweli – Listen!!! --Tråki. xD – Den är också grym ju! Talib Kweli and I'm banging on your eardrum! Mos Def – Speed Law --Mja.. mjo – Också fett skön skiva, diggar den här låten speciellt! Eminem – The Way I Am --Eminem e kung. 😄 – Gillar mest hans gamla skivor så jag kan inte det nya men ja han var iaf bra
Dingbats Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Bästa hiphoplåten nånsin är ju A to the K med Cypress Hill! http://www.youtube.com/watch?v=fV9ErGCqASA
Overkill Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Jag ogillar egentligen folk som skriver i quotes men nu blev det så. 😳
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Gillar mest hans gamla skivor så jag kan inte det nya men ja han var iaf bra Jo, tänkte egentligen på hans gamla skivor. Haha, jag älskar det spelet! 😳 Fett bra spel. Flippat om nått! 🥰
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Fast den ballaste hiphoplåten måste ju vara den här: 😳
Memphis Postat 14 februari 2010 Postat 14 februari 2010 Jag ogillar egentligen folk som skriver i quotes men nu blev det så. 😳 >:F
Recommended Posts