Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Add a dab of lavender to milk; leave town with an orange, and pretend youre laughing at it. Manny måste bara vara en reinkarnation av Buddha... 🙂
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 <-- Vis-arsle... 🙂 Jag lovar att det visar sig att jag just nu gör bort mig rejält. Men fram tills dess att det visar sig så fortsätter jag att oroa mig.
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Nåja, hon är okej fick jag just veta. Hon kommenterade nånting på Facebook, och går fortfarande omkring helt omedveten om att jag sökt henne som en galning idag... 🙂
Micke H Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 (redigerat) My boobs are way too big for me to be this unhappy. EDIT: kändes bäst att sätta citat-taggar runtom det... 🙂 Redigerat 2 februari 2010 av Micke H
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Alan: Sex is not really an option at the moment. Charlie: You telling me you can't make a fist? 🙂
Gote Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 sjukt sugen på glass är jag 🙂 Gå ut och ta en snow cone... 😆
Dingbats Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Hur fan vet man vad som är höger och vad som är vänster på en RCA-kabel som är svart och gul?
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Hur fan vet man vad som är höger och vad som är vänster på en RCA-kabel som är svart och gul? Du kopplar svarta till en och gula till den andra och sen likadant på andra sidan
Dingbats Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Du kopplar svarta till en och gula till den andra och sen likadant på andra sidan Jo, det hade ju funkat, men den här är RCA till stereotele.
Linus Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Svart+gul RCA används ofta till videokameror. Då är svart tänkt för utgången med monoljud och gul tänkt för bildutgången. 🥰 Men som sagt, koppla bara lika. 🙂
Pazo Postat 2 februari 2010 Postat 2 februari 2010 Svartgult? Det är ju... Fast där är det väl ändå blågult?
Recommended Posts