Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 jag vill göra något överhuvudtaget. brukar lyckas komma på en titel till dikt/låttext/allmänt dribbel men sen stannar det där.
Memphis Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 japp! blev inbjuden till hans sommarstuga där vi satt o käkade o gick igenom boken efter jag slutat. Vi pratade om att ge ut också, men jag fick lite för mycket annat att göra då.... roligt! 🙂😄
Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 nej nu ska jag sätta på min deppspellista som jag har på spotify och ligga och deppa.
Memphis Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 (redigerat) Killis, har lärt mig gula topplagret nu! Bara ett steg kvar nu! 😄 fast sova nu. herrå! Redigerat 18 januari 2010 av Memphis
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 japp! blev inbjuden till hans sommarstuga där vi satt o käkade o gick igenom boken efter jag slutat. Vi pratade om att ge ut också, men jag fick lite för mycket annat att göra då.... angående dippar så är det samma sak för mig. mitt problem är at jag är ointresserad av att göra något som inte är unikt eller bra. så då blir det deppdagar 😄 Nu känner jag mej lite dum, och det händer inte varje dag. Vi borde utmana varann, och då menar jag inte bara du och jag utan alla som hoovrar här, på högskoleprovet eller nåt, som verkligen skiljer agnarna från vetet.
Memphis Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 (redigerat) Nu känner jag mej lite dum, och det händer inte varje dag. Vi borde utmana varann, och då menar jag inte bara du och jag utan alla som hoovrar här, på högskoleprovet eller nåt, som verkligen skiljer agnarna från vetet. Hade ju inte varit rättvist. Ni har ju många fler år på nacken och kan så mycket mer än oss pojkspolingar för fän. 😄 Och vad hade poängen med detta varit? Redigerat 18 januari 2010 av Memphis
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 Hade ju inte varit rättvist. Ni har ju många fler år på nacken och kan så mycket mer än oss pojkspolingar för fän. 😄 Och vad hade poängen med detta varit? Att jag vinner.
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 förresten tror jag debatt vinner, han har ju överlägsen logik enligt nåt test han gjorde.
Memphis Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Att jag vinner. Då hade det varit extra roligt om du inte gjorde det. 😄 Guhuhu. gonatt
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 Jag är fett snål med mat! 😄 Eller åtminstone väldigt medveten om vad jag handlar. Sen är jag å andra sidan lagd åt det hållet att jag måste ha stenkoll över mina pengar annars mår jag riktigt dåligt. Farsan var oxå snål med mat. Han fick äta ur soptunnor i ett sovjetiskt konsentrationsläger efter kriget.
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 förresten tror jag debatt vinner, han har ju överlägsen logik enligt nåt test han gjorde. Nä, tro mej, jag vinner.
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 vad har ni för depplåtar? Joy division greatest hits.
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 det beror på depptypen. Magnus Carlssons "det värsta av allt" är bra vid vissa tillfällen, men jag gissar att det inte är ett sånt tillfälle för dig xD
Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 det beror på depptypen. Magnus Carlssons "det värsta av allt" är bra vid vissa tillfällen, men jag gissar att det inte är ett sånt tillfälle för dig xD haha nja 😄 ska väl dra på en film tror jag så jag får något annat att tänka på.
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 det är alltså weeping willows-magnus, inte alkazar xD
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 hmm. undrar varför AVG plötsligt är helt övertygat om att spotify är ett virus...
Pico Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 (redigerat) hmm. undrar varför AVG plötsligt är helt övertygat om att spotify är ett virus... 🤪 Var inte så svårt att komma runt iofs, men doh @ false positive ändoh! xD Redigerat 19 januari 2010 av Pico
Micke H Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 På fredag är det inte bara Arcanes första spelning - det är också fyra månader sedan jag blev ihop med Pernilla. 🤪 Har inte tänkt på om jag ska göra något då för hennes skull. INTE dedikera en sång till henne BTW, det vägrar jag. 😳 WAY to cheezy.
Fidden Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 🤪 Var inte så svårt att komma runt iofs, men doh @ false positive ändoh! xD det var ju jäääättesvårt juh, jag var tvungen att använda mina feta raketforskar-skills för att lösa det xD
Pico Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 det var ju jäääättesvårt juh, jag var tvungen att använda mina feta raketforskar-skills för att lösa det xD Google ftw, och det får mig att tänka på den här.
Pico Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 Google ftw, och det får mig att tänka på den här. Obs, killen i filmen är inte killen som skrivit brevet.
Fidden Postat 19 januari 2010 Postat 19 januari 2010 Google ftw, och det får mig att tänka på den här. vilken amatör... gör man rätt behöver man bara googla 25000 ggr.
Recommended Posts