Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
mm.. det e klart att ett liv som brödrost inte e så himla kul. Om jag var en brödrost och folk tryckte in alla möjliga saker i mig som jag var tvungen att värma upp så skulle jag oxå allt se till att ägaren själv fick ett helvete..

🙂

Det där gäller nödvändigtvis inte bara för brödrostar.

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Nja, det skulle jag nog inte. 🙂 men däremot få vitamin, näringsbrist och andra komplikationer efter antal år. 🙂

Och då kommer du att dö ung, som jag ser det.

Postat
har blivit erbjuden partykväll på debaser i sthlm den 5:e februari... inkl bussresa dit och hem 😲

Gratis? Varför då? Du måste va het.

Postat

Jag måste bara använda tråden till att skrika min frustration över Thomann.

Gjorde en beställning för 20 000:- med grejer jag behöver ha denna vecka.

Alla grejer fanns i lager (tre gröna pluppar vid sidan om, ni vet). Efter beställning/betalning får min order Status: Försenad – ordern kan inte expedieras på grund av varubrist

What?! Försökte ringa Thomann hela eftermiddagen men det var upptaget - på alla linjer utom växeln där ingen svarade.

Mailkonversationen är såååå seg.

Postat

Alla grejer fanns i lager (tre gröna pluppar vid sidan om, ni vet). Efter beställning/betalning får min order Status: Försenad – ordern kan inte expedieras på grund av varubrist

What?! Försökte ringa Thomann hela eftermiddagen men det var upptaget - på alla linjer utom växeln där ingen svarade.

fy vad kasst 🙁

men den som väntar på något gott väntar alltid för länge, så är det. 😄

Postat

Sitter och leker med din låt Fidden. Det verkar bli stompigt elektronisk pop om trummorna.

Postat

Så jävla ruttet alltså 😄

Postat
Sitter och leker med din låt Fidden. Det verkar bli stompigt elektronisk pop om trummorna.

Spännande 🙁

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.