SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 mm.. det e klart att ett liv som brödrost inte e så himla kul. Om jag var en brödrost och folk tryckte in alla möjliga saker i mig som jag var tvungen att värma upp så skulle jag oxå allt se till att ägaren själv fick ett helvete.. 🙂 Det där gäller nödvändigtvis inte bara för brödrostar.
Pico Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Härlig förolämpning av någon lättfotad; "Din förbannade brödrost!"
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 Nja, det skulle jag nog inte. 🙂 men däremot få vitamin, näringsbrist och andra komplikationer efter antal år. 🙂 Och då kommer du att dö ung, som jag ser det.
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 jag drömde om jennifer aniston i natt 🙂 xD Christina applegate är snyggare, och en bättre skådis.
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 har blivit erbjuden partykväll på debaser i sthlm den 5:e februari... inkl bussresa dit och hem 😲
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 har blivit erbjuden partykväll på debaser i sthlm den 5:e februari... inkl bussresa dit och hem 😲 Gratis? Varför då? Du måste va het.
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Gratis? Varför då? Du måste va het. haha, nä det är brorsan som bjudit med mig på detta.
Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 har blivit erbjuden partykväll på debaser i sthlm den 5:e februari... inkl bussresa dit och hem 😲 fan vad najs 🙂
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 haha, nä det är brorsan som bjudit med mig på detta. Men det låter väl kul? Själv blir jag aldrig bjuden på nånting.
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 kommer ju inte kunna utnyttja det om det går som jag vill, men ändå 😲
Pico Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 "Tack Sara Sjöström för att du badar så fort." Nån som kollar på idrottsgalan? xD
SadamJR Postat 18 januari 2010 Trådstartare Postat 18 januari 2010 Nä. Dom renoverar en audi quatro på discovery.
Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 kommer ju inte kunna utnyttja det om det går som jag vill, men ändå 😄 Sa dom när du skulle få veta nått?
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Sa dom när du skulle få veta nått? början på denna veckan, så det borde vara när som helst
Linus Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Jag måste bara använda tråden till att skrika min frustration över Thomann. Gjorde en beställning för 20 000:- med grejer jag behöver ha denna vecka. Alla grejer fanns i lager (tre gröna pluppar vid sidan om, ni vet). Efter beställning/betalning får min order Status: Försenad – ordern kan inte expedieras på grund av varubrist What?! Försökte ringa Thomann hela eftermiddagen men det var upptaget - på alla linjer utom växeln där ingen svarade. Mailkonversationen är såååå seg.
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Jag måste bara använda tråden till att skrika min frustration över Thomann. Gjorde en beställning för 20 000:- med grejer jag behöver ha denna vecka. Alla grejer fanns i lager (tre gröna pluppar vid sidan om, ni vet). Efter beställning/betalning får min order Status: Försenad – ordern kan inte expedieras på grund av varubrist What?! Försökte ringa Thomann hela eftermiddagen men det var upptaget - på alla linjer utom växeln där ingen svarade. Mailkonversationen är såååå seg. fy vad kasst 🙁 men den som väntar på något gott väntar alltid för länge, så är det. 😄
Linus Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Sitter och leker med din låt Fidden. Det verkar bli stompigt elektronisk pop om trummorna.
Neosus Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Jag måste bara använda tråden till att skrika min frustration över Thomann. Gjorde en beställning för 20 000:- med grejer jag behöver ha denna vecka. Alla grejer fanns i lager (tre gröna pluppar vid sidan om, ni vet). Efter beställning/betalning får min order Status: Försenad – ordern kan inte expedieras på grund av varubrist What?! Försökte ringa Thomann hela eftermiddagen men det var upptaget - på alla linjer utom växeln där ingen svarade. Mailkonversationen är såååå seg. Så jävla ruttet alltså 😄
Fidden Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Sitter och leker med din låt Fidden. Det verkar bli stompigt elektronisk pop om trummorna. Spännande 🙁 😄
Overkill Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 haha, vadå okänsligt Basic info: Name: 200.000 jobb lediga på haiti! Category: Business - Investing Description: Passa på att söka nu!
Recommended Posts