Jump to content
Annons

Vilka är bäst? Looptroop lr Fronda?


Fatalinsomnia

Recommended Posts

Satt och hade en väldigt väldigt hetsig diskussion med en person om vilken av dom båda som är bäst.

Med bäst menar jag då, texter, känsla, produktion, allt liksom.

så nu tänkte jag att jag ska vända mig till er i detta forumet för lite svar.

Personligen så tycker jag att Looptroop är fruktansvärt mycket bättre än fronda.

/Martin

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Looptroop Rockers(som de heter nu för tiden) hela vägen. Fronda känns mer mainstream och utan budskap, även om jag tycker att Rullar fram är otroligt catchy 🙂

Oavsett vilka artister som blir stora och betydelsefulla för ungdomar idag finns det ingen grupp som betytt och gjort så mycket för svensk hiphop som Latin Kings.

Där snackar vi kult kompis 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker inte det går att tävla i musik.

Och jag tycker ni ska diskutera något bättre. Typ. 😲

nu är det så att detta inte är någon fråga om någon tävling, detta är en fråga om ren överlevnad och dominans.

Självklart vet jag att man inte kan säga att någon är "bättre" då det är en fråga om smak.

Just drf vände jag mig hit, för att fråga vad ni TYCKTE och vilka NI föredrar, inte för att fastställa vem av dom 2 som är bäst med tanke på att det är omöjligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Looptroop Rockers(som de heter nu för tiden) hela vägen. Fronda känns mer mainstream och utan budskap, även om jag tycker att Rullar fram är otroligt catchy 🙂

Oavsett vilka artister som blir stora och betydelsefulla för ungdomar idag finns det ingen grupp som betytt och gjort så mycket för svensk hiphop som Latin Kings.

Där snackar vi kult kompis 😲

haha det e sant.

Iofs så menade jag Looptroop som den gruppen dom var innan 🙂

Jo Latin Kings va bra dom

Link to comment
Dela på andra sajter

nu är det så att detta inte är någon fråga om någon tävling, detta är en fråga om ren överlevnad och dominans.

Självklart vet jag att man inte kan säga att någon är "bättre" då det är en fråga om smak.

Just drf vände jag mig hit, för att fråga vad ni TYCKTE och vilka NI föredrar, inte för att fastställa vem av dom 2 som är bäst med tanke på att det är omöjligt.

Ni får gärna förslava er själva med bd/sm och annat djävulskap. jag ställer mig gärna avsides och kollar på. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...