Jump to content
Annons

popig synthlåt, men...

Neko

Gillas mixen?  

9 röster

1. 1. Gillas mixen?

• Klockren
      0
    • Bra
      3
    • Ok
      2
    • Tveksamt
      1
    • Nej
      0

Recommended Posts

* LÅTNAMN: second Mix

* ARTIST/GRUPP: Neko

* GENRE: Synthpop

* LÅTLÄNGD: 1:37

* KOMPOSITÖR: Neko

* PRODUCENT: Neko

* INSPELNINGSÅR: 2004

* FORMAT: mp3 192 kbps

* STORLEK: 2,23

* STATUS: ej klar

* LÅTLÄNK:

Lyssnat för mycket och pillat för mycket på den här låten. Vet inte riktigt var jag är och vart jag ska. Allmänna kommentarer om mixen skulle sitta väldigt fint. Självklart sitter det inte fel med kommentarer om låten i sig och arret men det är i första hand mixen jag är ute efter. Stereobredd och sånt. Jaja. over to you.

Dela på andra sajter

Annons

Kanske dra på lite mer på på pukorna.kring 050.00 o framåt........jojo i slutet hörs dom jätte mycket.

Svårt annars om man inte vet vad det skall leda till. Ska nån sjunga så blir ju läget helt annorlunda.

Dela på andra sajter

Ska någon sjunga så tar det upp en hel del av spektrat. Ska någon dessutom sjunga på svenska och man vill slippa frågorna om "Vad säger han/hon" så är det upp til 50 procent på sången och 50 procent som musiken får dela på. Om du inte vill minska på rytminstrumenten - ingen vill det - sä är det alla melodiinstrument som måste maka sig,.

Det var det jag undrade över.............

Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)

Spontant tycker jag att den saknar arpeggion.

Det enda drivande är trummorna, och även i rytmspåret är det snålt med sextondelar. Basen puttrar visserligen på, men jag tror att låten skulle få mera fart av lite smattrande, om du förstår vad jag menar? 😉

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.