Jump to content
Annons

vart kan man få tag på voclas ?


fishfriend (oregistrerad)

Recommended Posts

fishfriend (oregistrerad)

innan kicken o basen o melodin drar igång till 110 procent så har man ju ofta en effect innan. jag vill hitta rösteffecter, typ nån snubbe som skriker nått eller så. hoppas ni fattar vad jag menar o snälla hjälp mig hitta de 😆 tack på förhand !

ha de gött

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
jag hittar inga ljud menar ja

Eftersom det bara är du som vet precis vad du vill ha, så är det nog väldigt svårt att ge några mer konkreta tips... 😳

Som Dingbats föreslog, så är det enklast att spela in själv. Det är ju enda sättet att få precis vad man är ute efter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rob Mayth, Ekowraith, Ti-Mo, Tune Up!, Cansis...ni "vanliga" skulle nog blanda ihop det med Basshunter men så fan heller, här är vad Hands Up är för mig:

http://www.youtube.com/watch?v=v-17XTsAXLQ

Hårda kickar, hård bas och catchiga melodier. En snällare variant på Hardstyle skulle man kunna säga. 🙂

Okey jag blev inte imponerad 😛. Du borde lyssna på hardstyle istället: Click Here

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Okey jag blev inte imponerad 😄. Du borde lyssna på hardstyle istället: Click Here

🥰

Är ett stort fan av hardstyle också, glömde nämna det. Har nog 50 hardstyle-vinyler liggandes. Noisecontrollers och Wildstylez är favoriterna. 🙂 Du gör Hardstyle va? Vilket program? Har för mig jag lyssnade på någon av dina låtar 🙂

edit: Glömde nämna D-Block & S-te-fan. Deras album Music Made Addictz rekommenderas starkt!!

Redigerat av Munkie
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...