Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat

😄

Stjärna 1: Hårdvarufel ?

Stjärna 2: Skulle du kunna utveckla det lite och sluta upp med att använda mellanslag innan frågetecken?

Stjärna 1: Ditt grafikkort kan vara trasigt. ?

Postat

<G|away> Ur "Skiva som förändrat din syn på ljud?"-tråden

<G|away> Citat från: Fidden skrivet 26.03.2007, 13:13:45

<G|away> Kräftskivan 2005. Fick en gaffel i ögat som förändrade min syn i allmänhet.

😄

Postat

<+lazzy^_^> wildcard är grovtstörd

<+lazzy^_^> kommer in i jurys kanal och frågar om jag är homofob ?

<@Lord_Voldemort> lazzy^_^ - mjo, det var ju lite skadat att fråga en bög om han är homofob

<+lazzy^_^> ja

Postat

Varför får jag inte tusentals besökare till min hemsida? 😄

Jag har inte ens fått tillräckligt med trafik för att få upp statistik från hotellet... 😛

Postat
-12 grader => kallt => flytande kväve

Jo, den kopplingen gjorde jag också. 😛

Men varför står det nån fåne och näller flytande kväve på ett par hörlurar? Och vad är det för blå bakgrund? Och hur uppstod ärret han har på höger pekfinger?

😄

Postat
Varför länkar inte "om oss" nånstans? Och teckensnittet i rubriken är typ ökänt för att vara överanvänt.

Du lär ju få 60 000 besökare om dan om du bara ändrar det tror jag.

Jag är inte klar med sidan om oss än, men om jag bara fixar den så borde jag alltså komma upp i 30 000? 😄

Postat
Jo, den kopplingen gjorde jag också. 😛

Men varför står det nån fåne och näller flytande kväve på ett par hörlurar? Och vad är det för blå bakgrund? Och hur uppstod ärret han har på höger pekfinger?

😄

Det var glapp i en sladd så det blev nåt elektronikfel så lurarna blev varma, och bästa sättet att lösa det är ju med flytande kväve. Det blåa bakom är klar himmel och ärret kommer av en gång när han skar sig med kniven när han skulle skära tomater.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.