Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Mempan is here!

läst ikap. Pazos hysteriska och detaljerade beskrivningar om hans toalettbesök var fan inte nådiga. 🙂 Vet inte om jag ångrar eller inte att jag läste ikapp denna gången..

edit, glömde en viktig smiley:

xD

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Jag e helt slut efter cpmycket pluggande. Tenta imorn och det känns faktiskt bra, tror jag kommer klara det utan större problem ändå.

Redigerat av Memphis
Postat
Har iaf tvättat händer ett antal gånger efter och även kört handsprit nåra gånger xD

Den där filmen, salo eller sodoms 120 dagar eller vad den heter, du kanske rentav skulle finna den underhållande.

Postat

Min kvällsmat ikväll blev 6st Giffel-saffransbullar, en vanlig lussebulle och typ 10 pepparkakor. Hej kagge, här kommer jag! 🙂

Postat

Ska raka mig och sånt nu så slipper jag göra det imorron för om jag skulle göra det imorron så måste jag kliva upp minst 2 timmar tidigare men det vill man ju inte så därför fixar jag till mig nu istället.

Postat
vi har gasque på fredag som jag är med och är ansvarig för så nu fixar jag ett bildspel som vi ska ha under sittningen

asså okej. Soft. 🙂

Vi har en egen nattklubb typ på skolan som heter Gasquen, vad betyder gasque egentligen?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.