Fidden Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 (redigerat) If nödig=true then run toilet() End if toilet() { Open door If lucka=closed then open lucka End If If whatkind=1 then //kissa run StandUp() decrease pressure until pressure = 0 run shake() ElseIf whatkind=2 then //bajsa run SitDown() decrease pressure until pressure = 0 purge colon until colon is "empty" If pazo=true then Send sms to all End If run torka() run handtvätt() if sex=female then close lucka End if } Redigerat 14 december 2009 av Fidden
Micke H Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 If nödig=true then run toilet() End if toilet() { Open door If lucka=closed then open lucka End If If whatkind=1 then //kissa run StandUp() decrease pressure until pressure = 0 run shake() ElseIf whatkind=2 then //bajsa run SitDown() decrease pressure until pressure = 0 purge colon until colon is "empty" If pazo=true then Send sms to all End If run torka() run handtvätt() if sex=female then close lucka End if } Så jävla awesome! 😕😛
Fidden Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 fan, compiler error, jag glömde köra en end if...
Pico Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 fan, compiler error, jag glömde köra en end if... Fastnar vid "shake"? Kanske en bugg, men efterliknar verkligheten så.... *shrug* 😕
Fidden Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 PHP (if you would like to pee two times with a little ache in the middle)
Micke H Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 Tack Fidden, du fick mig att skratta när jag mår som sämst. You're the man! 😛😕
Micke H Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 Ringde just en kund. Det brusade som fan i telefonen men jag hörde vad han sa, med nöd och näppe. - Det är Antonio, får jag prata med chefen? - Han sitter tyvärr i möte just nu...ska jag be honom... *klick* Vafan!
Gote Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 Ringde just en kund. Det brusade som fan i telefonen men jag hörde vad han sa, med nöd och näppe. - Det är Antonio, får jag prata med chefen? - Han sitter tyvärr i möte just nu...ska jag be honom... *klick* Vafan! Antonio har säkert Telenor... 😕
Micke H Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 Jag undrar om det kommer ligga ett hästhuvud på chefens stol imorgon.
Gote Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 Jag undrar om det kommer ligga ett hästhuvud på chefens stol imorgon. Hur kan du veta det? 😕
Dingbats Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 Chewbacca med Björnes röst var ju klockrent 😕
Recommended Posts