Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Det är omöjligt. Det blir en stavelse för mycket.

Stjä-ä-rna, två stavelser men tre toner. studenter är kreativa.

Undrar vem man skulle slänga in om man skulle översätta den där loa falkman-låten till engelska. Det måste va fyra stavelser.

har redan postat en engelsk variant om johnny goodman tidigare i någon av längstatrådarna, möjligen denna 😑

Postat
ace frehley ska vara med på robins nu. han fick mig att börja spela gitarr

Morsan ringde och sa att han skulle vara med. Först kopplade jag inte alls vem det var, men hon hade stenkoll...

Postat

Jag har bakat mazariner, trådrullar/dammsugare/punschrullar, nötgifflar, semlor, kanelbullar och gjort en faslig massa praliner och tårtor, mest frukttårtor, men även sådana med marzipan och gelatin på... nåt bröd har det blivit.

Postat
Jag har bakat mazariner, trådrullar/dammsugare/punschrullar, nötgifflar, semlor, kanelbullar och gjort en faslig massa praliner och tårtor, mest frukttårtor, men även sådana med marzipan och gelatin på... nåt bröd har det blivit.

Du borde ändra ditt nickname till Bagarn 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.