slejnard Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 Klurig låt det där. Kan inte nån (Emulator verkar ju vara på g) göra en bakgrund så gör vi en längstahkör med fiddens text 😄
slejnard Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 Jag satt nyss och försökte spela in gläns - men ibland fungerar det inte att spela så då blev det så här istället: Your browser does not support the HTML5 audio tag jag bjuder på det där.. 😄 Ahh..nice! Då har vi en bakgrund. Fram med rolig text nu 😄
Neosus Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 (redigerat) haha jag ger upp med spelande för ikväll 😄 Redigerat 5 december 2009 av Neosus
SadamJR Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 Hoppas du inte menar på LiU, för där sjöng man ju bananen och herdarna. Det var hela texten. Bananen och hedarna (istället för "barnen och hedarna") bananen och hedarna (ist. f. "följa dig gärna") bananen och hedarna ("stålande stjärna") bananen och heeedaaaarnaaa ("strålande stjäääääärnaaaaa") [slut] 😄 Det är omöjligt. Det blir en stavelse för mycket.
SadamJR Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 Undrar vem man skulle slänga in om man skulle översätta den där loa falkman-låten till engelska. Det måste va fyra stavelser.
SadamJR Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 Är det verkligen bra att skjuta prickfritt i skidskytte?
Dingbats Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 Undrar vem man skulle slänga in om man skulle översätta den där loa falkman-låten till engelska. Det måste va fyra stavelser. fem menaruva.
SadamJR Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 Kunde alla frågor i postkådlotteriet. Vann inte en spänn.
debatt Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 Dä var jo syn! No ska jA tända min kärna i köket. Den e fiin. Sedan ska jA äta någe.
SadamJR Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 Dä var jo syn! No ska jA tända min kärna i köket.Den e fiin. Sedan ska jA äta någe. Men drick inte mer.
Overkill Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 hej. var på GH förut, jonatan testade en 26% öl som kostar 32 kronor per centiliter 😑
SadamJR Postat 5 december 2009 Postat 5 december 2009 Bulle i ugnen nu Själv har jag slappat hela dan.
Recommended Posts