Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jorrå, det e rätt ball faktiskt.

Det var typ ett år sedan de köpte användarrätten för den men blev inte klara me filmerna förrän nu typ. Jag visste inte då vad den skulle vara till men fick se det nu. ☺️

Har däremot skräddarsytt en låt speciellt till en annan reklamfilm de gjort.

Gjorde låten i Reason.

Redigerat av Memphis
Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Jorrå, det e rätt ball faktiskt.

Det var typ ett år sedan de köpte användarrätten för den men blev inte klara me filmerna förrän nu typ. Jag visste inte då vad den skulle vara till men fick se det nu. 😄

Har däremot skräddarsytt en låt speciellt till en annan reklamfilm de gjort.

Gjorde låten i Reason.

Fick lite, tror jag, Iron Maiden-vibbar av musiken. 😄

Postat
Iron Maiden?! ? 😄

inte nånstans! 😄

Jag snackar inte om soundet, bara melodi-figuren jag förknippar med något. Men vet inte om det är Maiden jag tänker på. 😆

Postat

😄

närrå, fick drygt en tusenlapp. Fast låten användes redan innan i ett annat sammahang där jag också fått betalt för den så jag e rätt nöjd. 😄

Postat

Ja, oerhört proffsigt gjord film. Sjukt snygga grejor de fått till. Det är bara ett litet bolag från Trollhättan men kommer nog växa till sig ordenligt snart med tanke på vad de kan göra.

Postat
Blev törstig också av någon anledning... inge pepp på vodka dock. 😄

Ja, visst blir man törstig!! 😄 Fatta vad reklamer ofta undermedvetet måste ha inverkan på oss utan att vi tänker på det.

Postat

låter kul. En av mina inneboende packar oxå idag för hon flyttar nästa vecka, så flyttar in en ny tjej. Blir bara tjejer av nån anledning. 😄

Jag ska fortsätta att sitta här o plugga matte fram till kl 8-9 ungefär. Sedan göra lite musik tänkte jag. Lite house.

Postat
Forumklockan är verkligen störd.

Typ som den här klockan:

backwards.gif

Vi hade en sån i ett klassrum för många år sedan. Visarna gick baklänges så man kunde ändå utläsa vad klockan var.. man blev rätt snurrig efter en stund.. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.