Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Det är första gången jag besöker denna tråd.

Den är ju mer skruvad än jag kunde ana. 😄

Rodeoman! 😄

Debatt,

Vi var flera som beställde grejjer från Thomann varav den ena hade bemödat sig att ta hem allt till sig så att vi slapp slita i kartongerna inne på posten som ivriga barn på julafton ☺️ Tyvärr vart det inge kaffe.

Tråden fidden länkade till var kul! 😄

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
sokrates var jobbig för han ställde bara motfrågor hela tiden. sen lurade han in sin motståndare på oschyssta överenskommelser och använde konstig logik och det var så han vann mot sofisterna.

Sicken sofism.

Postat
Anar man en viss besvikelse här?

besvikelse kanske inte är ordet jag skulle använda, men det var inte direkt roligt att ligga på badrumsgolvet och försöka pricka rätt. "Är det häääär, aj neeej, hääär då AJ FAN nehepp, men HÄÄÄR då.. AAJJ! ja där var det"

Postat

vi skrev klart vårt pm idag förresten! vilket är tidigare än vad vi hade räknat med (det ska in på måndag), så nu har vi en och en halv vecka att tentaplugga! skitskönt faktiskt, hinner man gå igenom allt ordentligt.

Postat
inne på stora torget i stan står det typ 10 stycken jättestora typ pelare med gröna växter på. ser ut som stora snoppar

och de behöver penicillin? 😄

Postat

mäh, lol. kollade vilka som var fans av Du ser ut som Loa Falkman, klickade på martin (som väl är rabieshund) och så småningom på hans flickvän. hon var visst vän med tre av mina kompisar 😄

Postat
mäh, lol. kollade vilka som var fans av Du ser ut som Loa Falkman, klickade på martin (som väl är rabieshund) och så småningom på hans flickvän. hon var visst vän med tre av mina kompisar 😄

way to go, mr Stalky McStalker xD

Postat
älskar hur du missar några anslag när du kör lite tremolo picking i början på loa falkman, fidden xD

haha, det var med flit 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.