Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Det har jag oxå gjort.. 😑

Du fick inte göra nått fånigt test på datorn?

Uppmärksamhetstest förra gången. Sjukt tråkigt och störande. 😎

Tänkte att om han inte satt bakom mig och bläddrade i någon bok hade jag nailat testet, men det var liksom poängen. 😛

Postat
Uppmärksamhetstest förra gången. Sjukt tråkigt och störande. 😎

Tänkte att om han inte satt bakom mig och bläddrade i någon bok hade jag nailat testet, men det var liksom poängen. 😑

haha.. Jag började nästan få skrattkramp på slutet när jag gjorde det. Så jäklarns fånigt 😛

Postat

eller alltså, det är inte porr med högstadieelever, utan finniga högstadieelever som satt igång med sitt dagliga porrsurfande och drar ner hela fucking internet på kuppen!

Hej, jag bor i 1997. Det sa iallafall pico.

Postat
eller alltså, det är inte porr med högstadieelever, utan finniga högstadieelever som satt igång med sitt dagliga porrsurfande och drar ner hela fucking internet på kuppen!

Hej, jag bor i 1997. Det sa iallafall pico.

🙂

Postat

Haha, en kille i dokumentären som var med i nazi low riders och alltså var jättenazist, dessutom gift sen 13 år och två barn. Sen i fängelset blir han tillsammans med en judisk man 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.